Épül az Iron Lady márka

Márkák

A BioTechUSÁ-val közös termékvonal bemutatóján Shane Tusuppal beszélgettünk az Iron Lady márka mögött álló csapat felépítéséről.

Hosszú Katinka, ötszörös világ- és Európa-bajnok, világcsúcstartó, olimpikon úszónő a BioTechUSA táplálékkiegészítő-gyártóval közösen piacra dobta az Iron Seriestermékcsaládot, amely az Iron Meal fantázianévre hallgató magas fehérjetartalmú, hozzáadott vitaminokat, ásványi anyagokat és rostokat tartalmazó étkezéshelyettesítő italport és az Iron shakert foglalja magában. A BioTech üzleteiben már kapható Hosszú Katinka második motivációs könyve is, Iron Lady – Az átalakulás címmel.

A tavalyi sikeres turné után elindul a The Iron Series Tour elnevezésű könyvdedikációval egybekötött országos road show is, ahol a rajongók a BioTechUSA üzleteiben találkozhatnak az Iron Lady-vel. A 20 szerencsés üzletet egy online szavazás segítségével a rajongók választották ki.

Shane Tusuppal, Hosszú Katinka edzőjével és férjével az Iron Lady márka mögött álló csapat felépítéséről beszélgettünk.

A rendezvényen kiderült, hogy egész komoly csapat áll mögöttetek. Hogyan alakult ez ki?

Ez a mi cégünk. Katinka az ügyvezető, és ugyan egyszemélyes vállalkozásként indult, de mára valódi cégként működik. Az ügynökségünknek határozott irányvonala van – persze néhány vargabetűt azért leírtunk az elején -, de most teljes egészében az Iron Lady és az Iron Nation márkákra koncentrál. Akik a cégben dolgoznak, rokoni kapcsolatban állnak Katinkával vagy régi ismerősei. Minden az ő ötletei, koncepciója köré épül.

Milyen szakemberek alkotják a céget?

Az egyik lány közvetlenül Katinkával és velem dolgozik, COO pozícióban. Ő intézi a napi üzletmenetet, minket helyettesít, amikor nem tudunk jelen lenni, mert edzésen vagy épp Világkupán vagyunk. Vele nagyon szoros Katinka kapcsolata, ő is olimpiai szinten úszott és az Egyesült Államokban járt iskolába, vagyis jól megérti a sport- és az üzleti filozófiánkat is, ráadásul határozottan kommunikál. Van pénzügyi vezetőnk és művészeti vezetőnk is, aki épp nemrég vett fel még egy embert, szóval már két fős a művészeti osztályunk. Mostanában vesszük át a raktárkészlet-kezelést és a disztribúciót is az összes Iron Lady-termék tekintetében. A sajtófőnökünk pedig a fotózásokat, a megjelenéseinket szervezi.

Tervezitek, hogy ezt a szaktudást más sportoló márkájának építésére is felhasználjátok?

Ez a cél, de nem akarjuk elkapkodni az akvizíciót, összegyűjteni egy látványos ügyféllistát, miközben az semmit sem jelent az adott sportolóknak. Törődni szeretnénk a sportolóinkkal, biztosítani, hogy elérhessék, amit el akarnak érni, megadni nekik mindazt, amit Katinka is megkap. Bízom benne, hogy hamarosan bejelenthetünk ilyen együttműködéseket. De a lényeg minden esetben az, hogy az adott név jelentsen is valamit az embereknek, ne csupán egy felirat legyen a pólón, hanem tartalom álljon mögötte.

Ha már pólókról esett szó: az Iron Lady ruhák már elérhetőek?

Az Arenával közösen kifejlesztett Iron Lady pólók, fürdőruha, úszósapka, valamint a sapkák és a könyvek a webshopunkon keresztül vásárolhatóak meg, az Iron Meal termékek pedig a BioTechUSA boltokban, ahol szintén hozzá lehet jutni a könyvekhez is. Hamarosan pedig további márkakiterjesztések is várhatóak.

(A nyitóképen a Toos Sports Agency csapata, bal szélen Shane Tusup.)