A hét trade hírei: SuperShop, Nespresso, SPAR

Márkák

Terjeszkedő franchise, bővülő törzsvásárlói rendszer és új őszi kollekció – ezek voltak a hét történései a kereskedelemben.

– Ötödik önkiszolgáló joghurt-fagylaltozóját nyitotta meg a Jono Yogo, a budapesti bevásárlóközpontok után ezúttal a budaörsi Auchan áruházban. Az amerikai mintára, de saját fejlesztésekkel és receptekkel indított hálózat a jövőben franchise-partnerekkel tervezi a terjeszkedést a vidéki nagyvárosokban. A cég bejelentése szerint jövőre 2-3 üzlet nyílhat.

– Megújult üzletet adott át a héten a SPAR a budapesti Klauzál téren. A vásárcsarnokban működő szupermarket az átfogó felújítási és átépítési munkálatok után zárt térben kapott helyet, így jobban elkülönül a piactól. A 430 millió forintos beruházás keretében az üzlet a legújabb SPAR belsőépítészeti és boltberendezési koncepció alapján került kialakításra, energiatakarékos LED világítással, valamint korszerű, környezetbarát hűtéstechnikai rendszerrel. Újdonságként megjelentek a kínálatban a helyben sütött pékáruk és az úgynevezett convenience termékek is.

– Újabb partnerrel bővült a SuperShop program. A Prímagáz online szakáruházában, a PrimaNet.hu-n is gyűjthetők októbertől a SuperShop pontok, miután a társaság megállapodást kötött a törzsvásárlói rendszer üzemeltetőivel. Amennyiben a vásárló rendelkezik plasztik SuperShop törzsvásárlói kártyával, Erste SuperShop Bankkártyával, Erste SuperShop Hitelkártyával, vagy SuperShop NFC kártyával, akkor már online fizetés után is kaphat hűségpontot. A PrimaNet.hu elsősorban konyha-főzés, kert, otthon-ház, gázszerelvények és grill kategóriákban kínál termékeket a vásárlóknak.

– Őszi kollekcióval bővítette kínálatát a Nespresso. A márka tapasztalatai szerint az ősz beköszöntével változnak kávézási szokásaink is: forróbb, erősebb kávékra vágyunk. A válogatást különböző napszakokra szánja a márka: reggelre egy koffeinben gazdag lungót, ebédre az intenzív Ristrettot, délutánra pedig egy koffeinmentes Vollutot.

SOCIAL MEDIA