Elitklubba került a Spirit Hotel

Márkák

Az ötcsillagos sárvári Spirit Hotel elnyerte a Seven Star Global Luxury Awards „Signum Virtutis” díját, amelyet évről évre a világ vendéglátó, szállodaipari, utazási és szolgáltatói szektorainak legkiválóbb képviselői kaphatnak meg.

A nemzetközi elismerést 2013-ban alapították azzal a céllal, hogy a luxusmárkák és szolgáltatások közül kiemeljék a legkiválóbbakat. Idén immár 21 kategóriában – légitársaságoktól éttermeken és utazási szolgáltatásokon át golfpályákig és technológiai cégekig – nyerhették el a legjobbak a rangos minősítést. A nyerteseket közönségszavazás és a szakmai bizottság értékelése alapján választották ki, így a díj a szakmai elismerés mellett fontos visszajelzés a közönség részéről is.

Az öt kontinensről a Spa katóriában díjra jelölt 317 hotelből összesen 51 nyerte el a legkiválóbbaknak járó Signum Virtutis kitüntetést. Európából a 106 jelöltből 17 ötcsillagos szálloda kaphatta meg a rangos elismerést. A 3 svájci és 3 spanyol nyertesen kívül többek között egy-egy francia, német, osztrák, horvát, cseh, portugál, török, ír, ciprusi és görög luxushotel kaphatta meg a kiválóság szimbólumát kontinensünkről a magyar Spirit Hotellel együtt. Khalil EL-Mouelhy, a Seven Star Global Luxury Awards és a Seven Star Magazinealapítója elmondta, hogy az exkluzív díj elnyerése nagyon komoly teljesítmény, és azt mutatja: az adott létesítmény az elit osztályba tartozik.

A szállodák két úton válhatnak jelöltekké: nevezhetik magukat, melyet a zsűri bírál el, vagy a zsűri tagjai maguk jelölhetik a díjra legméltóbbnak vélt szállodákat, csakúgy, mint ahogyan a Spirit Hotelt is jelölték. A jelöltek kiválasztásánál alapvető szempont az ötcsillagos minőség és a kiváló vendégértékelések, melyet sok esetben maguk a szakmai bizottsági tagok ellenőriznek személyesen. Az elbírálásnál a legapróbb részleteket is megvizsgálják a felszereltségtől kezdve egészen a vendégeknek kínált extrákig. A zsűriben turisztikai szakemberek mellett arisztokraták, üzletemberek, médiaszemélyiségek is helyet kaptak.

A Signum Virtutis nyertesei az elismerés logóját használhatják reklámanyagaikon és egyéb felületeiken, a díjjal járó plakettet elhelyezhetik intézményükben, és részt vehetnek a Seven Star marketingakcióiban is, melyek élő események mellett magazinmegjelenéseket és e-mail kampányokat is magukban foglalnak.

SOCIAL MEDIA