Erős nosztalgia a BMW-től

Márkák

Az új modell az amerikai jelenlét és a versenysikerek évfordulójára egyaránt emlékeztet.

BMW első, Európán kívüli képviseletét, a BMW of North Americát 1975-ben nyitották meg. És mivel az amerikaiak akkor is imádták az autóversenyeket, az egyik legjobb reklámeszköznek számított, hogy egy különleges kialakítású BMW 3.0 CSL beszállt az IMSAversenysorozatba, megnyerte sebringi 12 órás futamot, majd – többek között – győzedelmeskedett Laguna Secában is.

Az elődből nézve

A 40 éve történtek emlékére tervezték a BMW 3.0 CSL Hommage R-t, amely külsejében és dekorációjában a legendás versenyautót idézi. Egyúttal a márka által mindig is fontosnak tartott jármű-vezető kapcsolatot állítja a középpontba. A vezetőközpontú tervezés mellett ezt olyan megoldások is hangsúlyozzák, mint a sisakrstélyra információkat vetítő head-up display, vagy a Puma által a kocsihoz tervezett egyedi versenyruha.

Az új modellt a Pebble Beach-i Concours d’Elegance-on mutatták be.