Márkamenedzsment válság után

Piac

A Márkaépítés 2015 konferencia a nehéz évek után optimizmust és használható eszközöket kíván adni a marketingesek számára.

Amire 2009 óta minden évben vártunk, elérkezni látszik: a gazdaság növekedni kezdett és a fogyasztás is lassú emelkedésnek indult. A válság előtti világ már nem tér vissza, de új lehetőségek nyílnak a marketing előtt is. Az idei Márkaépítés konferencia a megváltozott környezetet és a növekedés új forrásait járja körül:

  • Milyen a válság utáni fogyasztó értékrendje, mi befolyásolja márkaválasztásaiban?
  • Kikből áll a fogyasztók új generációja? Hogyan válhat a márkánk számukra is vonzóvá?
  • Megmaradó régi és feltáruló új lehetőségek a helyi marketingaktivációk számára (BTL, digitális marketingeszközök, mérés és performancia) – hazai döntési központú multinacionális vállalatok és márkát építő hazai cégek szemszögéből.

Idei vendégtémánk a városmarketing: a Magyar Marketing Szövetség a konferencián adja át az első Városmarketing Díjakat, és ehhez kapcsolódóan sikeres hazai turisztikai brandek és országimázs-kezdeményezések is bemutatkoznak, valamint a rendezvényre exkluzív kutatás is készül a témában.

A témákat az eddigi évekhez hasonlóan elismert ügynökségi és ügyféloldali szakemberek részvételével, elméleti előadások, szakmai kerekasztalok és esettanulmányok segítségével dolgozzuk fel. A – folyamatosan frissülő – program és a jelentkezési lap itt érhető el. Május 14-éig még early bird kedvezménnyel jelentkezhet, érdemes kihasználni a lehetőséget!

SOCIAL MEDIA