CRM-partnert választott a Danone

Márkák

A márkatulajdonos tavaly írta ki a tendert globális CRM-programjához kapcsolódóan.

Havas Worldwide Budapest nyerte a Danone tavaly kiírt CRM-tenderét. Az ügynökség
feladata a márkatulajdonos globális CRM-programjának hazai adaptálása, tartalomfejlesztése
és működtetése.

2014. december 19‐én a világon elsőként a magyar leányvállalatnál indult el a DanOn Program. Ennek alapját egy személyre szabott receptajánló és étrendtervező adja, amely
a magyar felhasználók ízlése és szokásai alapján tesz ajánlásokat több mint 2000 recept közül válogatva. A platformhoz hamarosan mobilapplikáció is készül.

A programhoz kuponkedvezmények is járnak, illetve a közeljövőben Danone termékek vásárlása után a vásárlók hűségpontokat gyűjthetnek, amelyeket felhasználva ajándékokat vásárolhatnak a DanOn online áruházában.

A globális fejlesztést a Havas-csoport párizsi ügynöksége, a BETC végezte. A program magyarországi bevezetéséért, a lokalizációs munkákért, a működtetésért, a direkt és közösségmédia-kommunikációért a Havas Worldwide Budapest felel.

SOCIAL MEDIA