Employer branding és engagement divízió a Carbon Groupnál

Piac

Vállalati belső kommunikációs programokat megvalósító divízióval bővült a Carbon Group / Próbakő Kommunikáció cégcsoport. Az új szervezeti egység munkáját Szűcs László, a UPC eddigi vállalati kommunikációs vezetője segíti.

Ma már egyre több szervezet ismeri fel: a tartós és folyamatosan erősödő üzleti eredmények eléréséhez, a fogyasztói vagy üzleti brand ígéretének valóra váltásához elengedhetetlen, hogy vonzó munkáltatói márkájukkal a céljaikhoz szükséges legmegfelelőbb munkaerőt tudják megszerezni és megtartani, illetve olyan, magas szinten elkötelezett dolgozókkal rendelkezzenek, akik az üzleti célokkal azonosulnak, érzelmileg is motiváltak, így többlet erőfeszítésekre is készek a vállalat sikere érdekében.

A cégcsoport új szervezeti egysége elsősorban a vállalatok hatékonyabb, eredményesebb működését segítő dolgozói elkötelezettségi és elégedettségi (employee engagement) programok tervezésében és megvalósításában, munkáltatói márka kialakításában és menedzselésében (employer branding), változásmenedzselésben, valamint egyéb belső kommunikációs és dolgozói motivációs aktivitásokban nyújt támogatást.

Az újonnan létrehozott divízió munkáját Szűcs László, a UPC egykori kommunikációs vezetője segíti, aki több mint egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik employer branding and employee engagement programok tervezésében és megvalósításában.