Gyantázószalon-franchise nyílt Budapesten

Márkák

A WAX IN THE CITY bevezető kommunikációjáért a SAKKOM Interaktív felel.

WAX IN THE CITY, kizárólag gyantázásra szakosodott franchise-hálózat – Németország, Ausztria, Nagy-Britannia és Svájc után – november elején nyitotta meg első hazai walk-in waxing stúdióját a budapesti Eiffel Palace irodaházban, magyarországi bevezető kommunikációjával pedig a SAKKOM Interaktívot bízta meg. A külföldön már bevett walk-in koncepció lényege, hogy időpont-egyeztetés nélkül ugorhat be bárki gyantáztatni a hét hat napján. A stúdió depiladorái egyedi, Berlinben oktatott technikával, valamint speciálisan számukra kifejlesztett méhviasz alapú meleggyantával dolgoznak.

A 18 európai városban jelen levő stúdióhálózat Waxing For Beauty néven speciális jótékonysági programot tart fenn. A kezdeményezés lényege, hogy a világ bármely pontján lévő WAX IN THE CITY stúdióban elvégzett waxing árából egy kis összeg a jótékonysági számlára folyik be, amelyből plasztikai segélyprojekteket támogatnak.