Topmodell szerepben a hétköznapi nők

Márkák

Öt szerencsés hölgy állhatott kamerák elé világszerte elismert hazai divattervezők egyedi ruháiban, a Dove Invisible Dry dezodor kampánya keretében.

Konsánszky Dóra, Léber Barbara, Szegedi Kata, Tomcsányi Dóri és Tóth Bori egy, a nők önbizalmát erősítő kampány részeként szabta és tervezte át szettjeit olyan hétköznapi hősökre, akik a mindennapokban kevéssé merik hangsúlyozni nőiességüket, most azonban egy fotózással egybekötött díjátadón mutatták meg, mi rejlik bennük.

Az átlagosnál hosszabb lábbal rendelkező fiatal lány, aki nem talál magának nadrágot, pár hónapos csecsemő anyukája, a megszokott konfekciómérettől eltérő adottságokkal rendelkező hölgyek és két kisgyermek után rohangáló édesanya. Ők a Dove legújabb kampányának nyertesei, akik számára elismert magyar designerek tervezték és alakították át kreációikat.

A dolgozó nőként vagy éppen édesanyaként helytálló hétköznapi hősök a kozmetikai cég színes ruhákhoz kifejlesztett, 100 színen tesztelt Invisible Dry dezodor kampányának lezárásaként vették át a rájuk szabott ruhakölteményeket. A díjátadóval egybekötött fotózáson valódi topmodellé válva pózoltak neves tervezőikkel együtt, akik segítettek felszínre hozni nőiességüket.

A tervezők