Driftelő jármű-flashmob

Márkák

Nem mindennek kell az interaktivitás körül forognia. A BMW ezúttal a Halálos iramban hangulatát ötvözte a pár éve divatos flashmobokkal, és virális sikert ért el.

A fokvárosi Interone ügynökség egy városi körforgalmat alakított mozidíszlet-szerű autós játszótérré a BMW számára. A Halálos iramban franchise-on is dolgozó Mic Rodgers rendező pedig öt kaszkadőrrel és BMW M235i-vel megvalósította a világ első járműves flashmobját. A július 29-én megjelent videó sikerrel vált virálissá: jelenleg 2,5 millió megtekintésnél jár.
És bár maga az Epic Driftmob nem az interaktivitásról szól, része a márka #BMWstories kampányának, melynek keretében mindenki megoszthatja az autóhoz fűződő történeteit.

(Forrás: Marketing Land, fotó: BMW)

 

SOCIAL MEDIA