Infografika segíti az e-mail kampányok követését

Piac

Új grafikus vezetői riport modul segíti az e-mail marketing kampányok hatékonyságának növelését a ReachMedia-nál.

A ReachMedia új vezetői riport modult fejlesztett Maxima e-mail marketing szolgáltatásához. A megoldásnak köszönhetően a megrendelők a jövőben már nem csak számokban, de grafikusan, egy áttekinthető infografikán is valós időben ellenőrizhetik e-mail kampányaik eredményeit.
Az infografika a főbb mérőszámok – átkattintási arány, megnyitási arány stb. – mellett a demográfiai mutatókat is megjeleníti, így az ügyfelek arról is azonnal áttekintést kapnak, hogy az e-mailben megfogalmazott üzenetre kik a legfogékonyabbak. „Az új funkciónak köszönhetően gyakorlatilag egy pillanat alatt, különösebb elemzés nélkül kiderül, hogy jól határoztuk-e meg a célközönséget, vagy hogy a kreatív működik-e az adott üzenettel. Így sokkal hatékonyabban, gyorsabban el lehet végezni az esetleges finomhangolásokat, növelve ezzel az e-mail kampányok hatékonyságát” – emelte ki a fejlesztés legfontosabb előnyét Fialka Krisztina, a ReachMedia cégvezetője. A grafikus funkció 2014 júniusától a Maxima e-mail marketing szolgáltatás minden felhasználója számára díjmentesen elérhető.