Spam kisokost készített a DIMSZ

Piac

A kisokost a DIMSZ Email marketing tagozata jegyzi, és az a Tisztelt Vásárló program keretében valósult meg.

A kiadvány a spam típusai, a spamszűrők működése, az email marketing jogi szabályozása mellett arról is információt ad, hogy milyen tényezőkön múlik, hogy egy email a spam mappában köt ki vagy eljut a fogyasztóhoz, és melyik hatósághoz forduljunk kéretlen levelek áradatánál.

A Spam kisokost a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Email marketing tagozata jegyzi, amely jelenleg 19 cégből áll. A kiadványt a Tisztelt Vásárló program keretében valósították meg, és az a szakemberek mellett az átlagfelhasználók számára is hasznos információkkal kíván szolgálni, közölték.

A Spam kisokos szerkesztésében a tagozat elnöke, Dely Gábor mellett Jeges Zsolt, a Citromail, Damjanovich Nebojsa, a Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda, a Protopmail, a Visionline és a DIMSZ Email marketing tagozata működött közre.