Teljes átalakulás az Arena Plazában

Márkák

A bevásárlóközpont teljes átalakítása közel 30 üzletet érint. Egyes boltok kibővülnek, és új márkák is érkeznek.

Teljeskörű átalakításba kezd a nemzetközi és exkluzív kínálatáról ismert Arena Plaza. Tavasztól őszig több fázisban újul meg a piacvezető bevásárlóközpont kínálata. Számos üzlet új helyen, nagyobb területen, megújult designnal várja a vásárlókat, a divatrajongók emellett még több márkából választhatnak majd. A közel 30 márkaboltot érintő átfogó változás legfontosabb célja a vásárlás megkönnyítése, a vásárlói élmény további fokozása.

A Zara ősztől két szinten, szélesebb választékkal várja a vásárlókat, és az Inditex-csoport elegáns, exkluzív márkája, a Massimo Dutti is megérkezik. A H&M szintén kétszintessé változik. A hazánkban először az Arena Plazában nyílt Oysho fehérnemű-márkabolt pedig megújul és kibővül.

Az átalakítások során, folytatva az eddigi koncepciót, az egy szegmensbe tartozó üzletek egymás közelébe kerülnek. A világszerte széles körben alkalmazott, hazánkban elsőként működő tematikus elrendezés előnye, hogy a bővülő kínálat még jobban áttekinthető és összehasonlítható. Egymás szomszédságában találjuk majd meg például az utcai divatot, a cipőt, a fehérneműket, vagy az exkluzív darabokat kínáló üzleteket.

Az átalakulás első „hulláma” a Vagabond, a Sugarbird, a Geox, a Marlboro, a Kristóf, a Levi’s, a Garage Store és a Playmax üzleteit érinti, akik új helyen nyitották meg üzletüket. A második, májusi ütem során az Art’z Modell, a Wrangler Lee, a Springfield, a Pimkie, az Opticnet, a Triumph és a Promod is új helyszínen, új üzletkoncepcióval várják majd a vásárlókat.

A költözések, átalakítások több lépcsőben zajlanak, így a munkálatok alatt a legtöbb üzlet folyamatosan nyitva tart.

„Az Arena Plaza történetének legnagyobb változására készülünk. Az eddigi sikereink, az elmúlt időszak kimagasló látogatottsága is arra sarkall bennünket, hogy kövessük a nemzetközi trendeket, tovább erősítsük piacvezető pozíciónkat. Még nagyobb választékkal, új márkákkal, még igényesebb, inspirálóbb környezetben várjuk vásárlóinkat. Az átmeneti időszakban a fokozatosságra törekszünk, lépésről lépésre újítjuk meg kínálatunkat, így biztosítva vásárlóink kényelmét az átalakítások alatt. A következő divatszezonra már egy teljesen újjávarázsolt Arena Plaza várja majd a látogatókat” – mondta el Balla Erna, az Arena Plaza center menedzsere.

(Fotó: Massimo Dutti – Mario Testino)

 

SOCIAL MEDIA