Nagy bővülés a direkt marketingeseknél

Piac

Adatvédelmi tagozattal és a Magyar Áruküldők Egyesületének tagjaival bővült a DIMSZ.

60 cégre bővült a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) tagsága, így 3 év alatt a szövetség közel duplázott e téren. Az új belépők között az FMCG és a pénzügyi szektorból is érkeztek márkatulajdonosok, emellett további két forrása volt a bővülésnek.

A DIMSZ 2013-ban kezdett tárgyalásokat a Magyar Áruküldők Egyesületével (MÁE), a piaci érdekazonosságok és a tagi átfedés miatt. Most a MÁE minden tagja belépett a DIMSZ-be, de önálló társadalmi szervezetként is megmaradnak, a DIMSZ-ben pedig mint tagozat működnek. A MÁE elnöke, Kacsóh Gergely bekerült a DIMSZ elnökségébe, a két szervezet közös főtitkára Benkő Lívia lett. Az együttműködést a tervek szerint ennél is szorosabbra veszik, erről az év második felében tárgyalnak.

Adatvédelmi és Adatbiztonsági tagozattal is bővült a szövetség, melyben kizárólag jogászok lehetnek tagok. Ennek az a háttere, hogy közlése szerint a DIMSZ alapítása óta fontosnak tartja, hogy lobbitevékenysége, kutatásai és rendezvényei mellett a cégeket abban is segítse, hogy megfelelő információt adjon nekik a direktkommunikáció törvényi szabályozásáról.

Az adatvédelmi tagozat céljai között szerepel törvényalkotókkal és hatóságokkal való kapcsolattartás B2B és B2C kommunikáció adatvédelmi témában, az adatvédelmi hatásvizsgálatok (privacy impact assessment) és a „beépített, alapértelmezett adatvédelem” (Privacy by Design) legjobb gyakorlatainak nyomonkövetése, specifikus rendezvények szervezése, a tervezett EU-s adatvédelmi rendelet elfogadásának és gyakorlati megvalósításának figyelemmel kísérése.