Milyen hatással van rád a jó szex?

Márkák

A Durex a fiatal tehetségeket nemzetközi hálózatba fogó MoFilm közreműködésével indít online kampányt.

A Durexet sokat foglalkoztatta az elmúlt években az a kérdés, hogy a jó szex milyen tartós hatással van az emberekre, és egy-egy fantasztikus együttlét mennyivel több az ágyban töltött fizikai érintkezésnél. Amikor ugyanis a nagyszerű szex veszi át az uralmat felettünk, az szó szerint átváltoztat. Ilyenkor rózsaszínben látjuk a világot, a hatása visszaköszön mosolyunkban, érzéseinkben és viselkedésünkben egyaránt.

A Durex a MoFilmet kérte fel arra, hogy ezt a különleges átalakulást megelevenítse a filmvásznon is. A MoFilm egy fiatal filmkészítőket tömörítő hálózat, mely a világ bármely pontján lehetőséget biztosít a tehetségeknek, hogy szabadon engedjék fantáziájukat. A Durex által közzétett „Valaki jót szexelt, kitalálod, hogy ki?” témafelvetésre több rendező készített rövidfilmet, melyek azokat a momentumokat ragadták meg, amikor képtelenek vagyunk levakarni arcunkról a mosolyt még a legalkalmatlanabb pillanatban is, a szex utáni túláradó jókedvet vagy a reggeli diadalmenetet, mikor kilépünk az ajtón egy észbontó éjszaka után.

„Izgatottan vártuk a közös munkát a MoFilmmel, melynek nemzetközi hálózatához több mint 50.000 feltörekvő filmkészítő csatlakozott, hogy világmárkák által közzétett nyitott briefeken dolgozzanak közösen” – mondta Sipeki Vivien, a Durex márkamenedzsere. A kész kisfilmeket a Durex világszerte a hivatalos honlapjain és közösségi oldalain teszi közzé az elkövetkező hetekben. A filmek kitűnően szemléltetik, hogy a jó szex mindenkire más és más hatással van, mindenki máshogy éli meg azt, ugyanakkor vannak olyan dolgok, melyek minden esetben megegyeznek – a nagyobb magabiztosság, az ellazultság, valamint a kicsattanó és összetéveszthetetlen jókedv.

A kisfilmek 2014. február 14-től hetente a Durex honlapján és Facebook-oldalán jelennek meg.

 

SOCIAL MEDIA