Személyre szab a Land Rover

Márkák

A rendszer a felhasználó online viselkedése alapján, reklámkönyvtárból választ hirdetési anyagot.

Hatalmas reklámkönyvtárral támogatja meg márkakereskedőit a világ egyik legismertebb terepjáró-gyártója a tengerentúlon – írja az AdWeek. A 30 másodperces kisfilmeket a látogató korábbi klikkelései alapján választja ki a rendszer. Az első visszajelzések kiválóak: a brit járműgyártó adatai alapján a megoldás ötven százalékkal növeli a potenciális vevők márkatudatosságát, ennél is valamivel nagyobb arányban pedig vásárlási szándékukat. A 700 darabos könyvtárból a kereskedők is profitálnak, hiszen így a korábbinál könnyebben és olcsóbban válhatnak a helyi média szereplőivé.

Az Eyeview által kifejlesztett rendszer tovább javíthatja Nagy-Britannia legnagyobb prémiumautó-gyártójának adatait, amelyek a múlt hónapban amúgy is kiemelkedőek voltak: Jaguarból 55, Land Roverből 20 százalékkal többet értékesítettek globálisan, mint az előző év azonos időszakában, a 2013-as évre pedig összességében 19 százalékos növekedést vár az e két márkát tulajdonló társaság.

(Fotó:Jaguar Land Rover Limited)