Vezetnek a csokiszelet-reklámok

Vezetnek a csokiszelet-reklámok
A Nielsen Közönségmérés 2014 első negyedéves TV piaci körképe szerint csökken a kereskedelmi csatornák nézettsége, és feljövőben vannak az általános szórakoztató csatornák.

2014 első negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 5 óra 11 percet töltött a tévékészülékek előtt, 7 perccel kevesebbet, mint az előző év ugyanezen időszakában. A vizsgált időszakban az országos kereskedelmi csatornák együttes közönségaránya a teljes népesség körében 27,6% volt, 3,9 százalékponttal alacsonyabb, mint az előző év ugyanezen időszakában. Az általános szórakoztató csatornák részesedése 19,8%, a közszolgálati csatornáké pedig 15,9% volt, ami 3,2 illetve 2,3 százalékpontos növekedést jelent 2013 ugyanezen időszakához viszonyítva. A filmcsatornák közönségaránya 9%, a gyerekcsatornáké 4,6%, a hírcsatornáké 4,2%, az ismeretterjesztő csatornáké 4,9%, a sportcsatornáké és a zenecsatornáké egyaránt 2,5%, az életmódcsatornáké pedig 2,2% volt 2014 első negyedévében, és mindezen csatorna-csoportok esetében kijelenthetjük, hogy szinte alig vagy egyáltalán nem történt változás a tavalyi év első negyedévéhez képest.

A napi fogyasztási cikkek (FMCG termékek) hirdetési rangsorában az első helyre a „szeletes csokoládé” került, második a „puding, tejalapú desszert”, a harmadik helyen pedig a „fogkrémek” televíziós hirdetései állnak az első negyedéves, teljes népességre vonatkozó összes GRP alapján. A 20 legtöbbet hirdetett árucsoportot is megtalálhatják a mellékelt prezentációban.

Nielsen Közönségmérés TV piaci körkép 2014 Q1
Letöltés pdf formátumban

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!