Az AB InBev átgondolja szponzorációs stratégiáját

Az AB InBev átgondolja szponzorációs stratégiáját
„Kevesebb, nagyobb, merészebb” – ezek az új irányvonalak.

Eelco van der Noll, a cég élménymarketingért felelős alelnöke szerint sok az olyan szponzorációs tevékenység, amely mögött az egyetlen megfontolás a „húsz éve támogatjuk őket”, miközben a jogdíjak jelentősen megemelkedtek és a sörgyárak bizonyos rendezvényekért versenyt futnak egymással.

A Budweiser, Beck’s és Stella Artois tulajdonosa ehelyett a partnerségekre és az eladásokat is generáló fogyasztói élményre helyezné a hangsúlyt, elmozdulva a szimpla logómegjelenítésektől. A változó fogyasztói szokások, a digitális média gerjesztette nagyobb interaktivitás is ebbe az irányba mutat.

„Túl sok pénzünk van lekötve olyan jogdíjakban, amelyeket nem tudunk megfelelően aktiválni és így több sört eladni. A nap végén ezzel mindenki veszít” – mondja a jelenlegi helyzetről van der Noll.

(Forrás: Warc)


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!