A közösségi médiára épít az új apróhirdetési oldal

A közösségi médiára épít az új apróhirdetési oldal
Merkato.hu néven lépett új szereplő a piacra.

Miközben a Jófogás.hu és az OLX.hu látványos versenyt folytat a piacvezető szerepért, más próbálkozók is akadnak még a piacon. A Navan Media által üzemeltetett, önmagát közösségi piactérként definiáló Merkato.hu lépett nemrégiben a piacra.

A Merkato Facebook-integrációjára épít elsősorban. A regisztrált felhasználók Facebook-profiljuk csatlakoztatásával adhatnak el, vásárolhatnak, tájékozódhatnak. Az oldalon minden egyes apróhirdetés egy Facebook-fiókhoz kapcsolódik, így tudható, hogy ki az eladó, ki a vásárló.

A felhasználók közösségi kapcsolatrendszerüket kihasználva értesülhetnek Facebook-ismerőseik, illetve azok ismerőseinek meghirdetett apróhirdetéseiről. Nyomon követhetik ismerőseik tevékenységét, hozzászólhatnak hirdetéseikhez, üzenhetnek egymásnak, megoszthatják azokat.

A felhasználók aktivitásukkal arányosan krediteket gyűjthetnek, ami lájkokkal, megosztásokkal, apróhirdetések feladásával, aktivitással szerezhető. Mivel olyan fizetős szolgáltatások, mint a hirdetések kiemelése kreditekből is finanszírozható, így a kreditrendszertől a felhasználók aktivitásának ugrásszerű növekedését várják - áll a közleményben.

A Facebook-integráció nem csupán a fogyasztói, hanem az üzleti hirdetői oldalt is érinti. Utóbbiak hivatalos Facebook-oldalukhoz társítva adhatnak fel apróhirdetéseket, melyek mind a Facebookon, mind pedig a Merkato oldalán láthatóak lesznek.


Oláh Alexandra

Schibsted Classified Media

Palocsay-Zubor Géza

Schibsted Classified Media Hungary Kft.

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!