Új márka a távközlési piacon

Új márka a távközlési piacon
Flip néven új vezetékes ajánlatot kínáló márkát indít útjára a Telekom. A Flip az egyszerű, de jó színvonalú alapszolgáltatást kereső, a többlet és kényelmi szolgáltatásokat nem igénylő ügyfeleknek szól, kedvező árszintet kínálva és kötöttségmentesen.

„A magyar távközlési piac egy új, érettebb szakaszába lépett, egyre több és határozottabb ügyféligény van egyszerre jelen a piacon. Azt látjuk, hogy van egy olyan ügyfélkör, amely kifejezetten az alapszolgáltatásokat keresi. Őket egy új, az egyszerűséget és a kötöttségmentes szabadságot képviselő márkával hatékonyabban és pontosabban tudjuk megszólítani. Ezt felismerve indítjuk el új márkánkat, a Flipet” – fogalmazott Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója.

A Flip ajánlata, a Flip 3, összesen 130 digitális tévécsatornát, 100 Mbit/s-os letöltési sebességet, WiFi routert, valamint vezetékes telefont nyújt a flipes számok közötti ingyenes beszélgetési lehetőséggel. A Flip az induláskor több mint félmillió háztartásban válik elérhetővé, az ország számos pontján.

A Flip az ügyfélkiszolgálásban mást nyújt: kevésbé helyez hangsúlyt a személyes ügyfélszolgálatra, a jó árért cserébe költséghatékony és önkiszolgáló megoldásokkal fordul ügyfeleihez, akik készek arra, hogy saját maguk intézzék kapcsolódó ügyeiket, mint például új szolgáltatások megrendelését vagy a számlabefizetést.

„Azt gondoljuk, hogy a Flip vonzó és pont jó lesz azon ügyfeleknek, akik egyszerűen és kötöttségek nélkül, jó színvonalon kívánnak otthoni szolgáltatásokat igénybe venni, legyen szó akár vezetékes internetről, TV-ről vagy telefonról. A Flip otthoni vezetékes csomagja, a Flip 3 minden alapvető vezetékes telekommunikációs szolgáltatást tartalmaz, amire egy háztartásnak szüksége lehet, ráadásul hűségidő nélkül, 4000 forintos havidíjjal” – mutatta be a Magyar Telekom új márkáját és a kínált ajánlatot Endersz Frigyes, a Flip vezetője. „A Flip lényege az egyszerűség: nemcsak az ajánlatunk egyszerű, hanem a szervezetünk és a működésünk is” – tette hozzá.

A Flippel egy teljesen új, dedikált csapat jött létre saját ügyfélkapcsolati és értékesítési csatornákkal, amely kizárólag a Flip leendő ügyfeleit hivatott kiszolgálni, ugyanakkor a Flip műszaki hátterét a Magyar Telekom adja. A márka nagy hangsúlyt helyez az online elérhetőségre is: a 1446-os telefonos ügyfélszolgálati szám mellett mind a flip.hu-n, mind a Facebookon keresztül folyamatos kapcsolatot tart ügyfeleivel.


Dobó Mátyás

Magyar Telekom

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!