Upcycling a hohes C-től

Upcycling a hohes C-től
A márka épülethálójából a Medence Csoport készít táskákat, melyekre a vásárlók licitálhatnak.

Az újrahasznosítás vagány. Így gondolja ezt a hohes C marketingcsapata is, ezért is keresték fel a Medence Csoportot, hogy a februárban, a Margit híd budai hídfőjénél kihelyezett épülethálójuk a kampány után új életre kelhessen.

A Medence Csoport kreatívjai évek óta dolgoznak óriás reklámmolinókkal, amiket nap mint nap láthatunk a házfalakon. Ezek a tartós anyagok csak rövid életű reklámkampányokat szolgálnak, aztán mostoha sorsra jutnak, mivel feldolgozásuk, újrahasznosításuk nem megoldott hazánkban. A Medence Csoport ezekből a hálókból készít különleges és tartós táskákat, bútorokat. Ez az ún. upcycling, azaz értéknövelő újrahasznosítás, melynek pozitív gondolata ragadta meg a hohes C marketingeseinek fantáziáját is.

Az együttműködés végeredménye egy játék lett a megújult hohesc.hu oldalon. A hohes C vásárlók minden megvásárolt gyümölcslével pontokat gyűjthetnek, pontjaikból pedig naponta licitbe szállhatnak az épülethálóból készült egyedi designtáskákért. A kampány megvalósítását a hohes C digitális ügynöksége, a DRAFTFCB végezte.

Hogyan jutott el a Medence Csoport a multiellenes érzülettől az értékalapú együttműködésig? A videóból kiderül:


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!