Karcosabban kommunikálna a Telekom

Karcosabban kommunikálna a Telekom
Testvérkiadványunk, a Médiapiac Rózsa Ivánt, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatóját látta vendégül a 90.9 Jazzy Rádióban. A téma mások mellett a Telekom-átmárkázás volt.

Hogy milyen a Magyar Telekom idei kommunikációja? "Karcosabb". Legalábbis ezt ígérte Rózsa Iván tavaly. Arra voltunk kíváncsiak, pontosan mit is jelent ez. Mint elmondta: azért van szükség a váltásra, mert az erős T-Home, illetve T-Mobile márkák helyett fel kell építeni az egységes Telekom márkát.

A nehezítés az, hogy a fiatalokat nem lehet a megszokott módon megszólítani, ők ugyanis érzékenyek az általuk avittasnak gondolt hangokra. E szempontból másképp gondolkodnak, mint az idősebbek, akik, ha nem nekik szóló kommunikációval találkoznak, azt egyszerűen "ugorják".

A fiatalokra jutó nagyobb fókusz, a célcsoportspecifikusabb kommunikáció ugyanakkor nem jelenti azt, hogy csak feléjük kommunikál a Magyar Telekom, ez üzletileg nem is lenne értelmes lépés.

Annak idején egy-egy átmárkázásra (pl. Westel-T-Mobile váltás) sok pénz állt rendelkezésre, ennek mára vége. Így nehezített pályán kell megoldani, hogy az emberek fejébe beépüljön a Telekom márkanév. A T-Home és a T-Mobile márkák még mindig erősek, a feladat, hogy ezeknek a brandeknek a pozitív vonásait vigyék át a Telekomba - mondta el Rózsa Iván.

A vonatkozó kommunikáció februárban indult el, és azt várják, hogy az év végére átmegy az üzenet, hogy Telekom a márkanév, és a márkaismertség megfelelő szintet ér el. E téren a két leváltott brand a benchmark.

A beszélgetés teljes átirata, illetve maga az adás elérhető a Médiapiac.com oldalon: http://www.mediapiac.com/on-air/Karcosabb-ertekteremto-kommunikaciot-akar-a-Telekom/11081/

A Médiapiac rádióműsor minden kedden jelentkezik a 90.9 Jazzy Rádióban.


Dobó Mátyás

Magyar Telekom

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!