Instagram-sztárokkal kampányol a Toyota

Instagram-sztárokkal kampányol a Toyota
A C-HR megjelenése alkalmából a Toyota azzal a kihívással szembesítette Európa legjobb képalkotóit, hogy az új kupé-crossover szereplésével próbálják meg visszaadni a nagyvárosi élet hangulatát.

Az Európa minden szegletéből meghívott résztvevők 2016. november 26-27-én gyűltek össze Madridban. A feladat adott volt: megörökíteni az új Toyota C-HR modellt a nagyvárosi környezetben, méghozzá úgy, hogy az a nemrégiben indult európai tévéreklám-kampány hangulatával is összecsengjen.

A képalkotóknak 24 órájuk volt arra, hogy a Toyota C-HR volánja mögött keresztül-kasul bekalandozzák Madridot és elkészítsék a tökéletes fotót. Így született meg az a 24 kép, amelyek a művészek egyéni, kreatív látásmódjával örökítik meg az autó dizájnját. A megmérettetésen 13 ország 19 Instagram-sztárja, illetve fotósa vett részt, akiket egyedi szemléletük és különleges vizuális világuk miatt választott ki a Toyota. Mivel a feladat egyfajta kreatív irányvonalat is meghatározott, komoly kihívást jelentett, hogy az alkotók ezen belül is érvényesíteni tudják saját stílusukat, hiszen a fotóválogatás csakis így nyújthat gazdag és sokszínű élményt.

A 24 képből álló gyűjteménynek 2017. február 1-től a Toyota első számú európai márka-bemutatóterme, a párizsi Champs Elysées-n található Le Rendez-Vous Toyota ad otthont, ahol a művészi fotók mellett maga a Toyota C-HR is látható lesz. A fotóválogatás, illetve a művészek bemutatása ezen az oldalon tekinthető meg.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!