Gyorsít a Ford Európában

Gyorsít a Ford Európában
A vállalat dinamizálásának része a modellpaletta, a vásárlói élmények és a hűségprogramok megújítása, újragondolása is.

Miután a Ford Európa 2015-ben újra nyereségessé vált, a Ford Motor Company új termékeket, márkaimázs- és hatékonyságnövelő akciókat bevezetve felgyorsítja európai átalakulási folyamatát, hogy 2016-ban tovább növelje nyereségét, hosszabb távon pedig 6-8 százalékos árbevétel-arányos működési eredményt biztosítson a Ford Európa számára. A Ford európai stratégiájának fontos eleme a még egységesebb és profitábilisabb termékkínálat, a kedvező vásárlói tapasztalatokra alapozott, még inkább az érzelmekre ható kommunikáció, valamint a hatékonyabb költségstruktúra.

Az újrastrukturált termékstratégia értelmében a Ford új modelleket és modellváltozatokat mutat be a legnagyobb mértékű növekedéssel és profitlehetőséggel kecsegtető szegmensekben – például a crossoverek és SUV-k kategóriájában –, a kevésbé jövedelmező járműveket pedig idővel törli a kínálatból.

A következő három év során öt új jármű jelenik meg az SUV- és crossover-szegmensben; ez a folyamat a második negyedévben kezdődik az új Edge modellel. A SUV-kategória továbbra is az európai piac leggyorsabban növekvő szegmense, és a Ford arra számít, hogy a 2016-os SUV-értékesítésben sikerül átlépnie a 200.000 darabos határt, ami több mint 30 százalékos növekedést jelentene a 2015-ös eredményhez képest.

Miután a Focus ST, a Fiesta ST és a Mustang mellett a Focus RS is megjelent a kínálatban, a Ford számításai szerint rekordszintű, mintegy 40 ezer darabos értékesítés várható az európai piacon a nagy teljesítményű autók szegmensében.

A magasabb szintű Vignale termék- és vásárlói élményt jelenleg egy autó – a Mondeo Vignale – képviseli, 2017-re azonban már legalább öt Vignale modell szerepel majd a kínálatban.

A Ford már korábban bejelentette, hogy 4,5 milliárd dollárt fektet be az elektromos hajtási módok fejlesztésébe. Ennek eredményeként 2020-ig új plug-in hibrid, hibrid-elektromos és tisztán elektromos hajtású járművek is megjelennek márka termékpalettáján.

„Még izgalmasabb és még jellegzetesebb Ford-termékcsaládot alkotunk az európai vásárlók számára” jelentette ki Jim Farley, a Ford Motor Company ügyvezető alelnöke és a Ford Európa, Közel-Kelet és Afrika elnöke. - Ha kihasználjuk erősségeinket, eredményesen szállhatunk versenybe és győzhetünk Európában – még a prémium márkákkal szemben is.”

A márkaimázs megerősítése

Egyre erősebb európai márkaimázsára építve a Ford további vásárlókat akar elérni új, izgalmas termékeivel, az egyre magasabb szintű vásárlói elégedettségre épülő marketinggel, valamint a kategória legjobb eladáshelyi és vásárlói élményével, aminek érdekében a vállalat 500 új, modern FordStore kiemelt kereskedést nyit a legfontosabb nagyvárosokban.

A Ford Smart Mobility terv részeként a vállalat további lehetőségeket tár fel Európában, amelyek új, állandó vásárlói kört bevonzó és magasabb árréssel működő bevételi forrásokat jelentenek. A legfontosabb ilyen területek közé tartozik a vásárlói hűség, a több lehetőséget magukban foglaló közlekedési szolgáltatások, a flottaszolgáltatások és az utazási szolgáltatások. E folyamat első lépéseként a Ford januárban útjára indította a FordPass platformot, amely újragondolja az autógyártó és a vásárló közötti kapcsolatot. A FordPass tagoknak személyes mobilitási asszisztensük segít utazásaik megszervezésében és összehangolásában, emellett előre kiválaszthatják és kifizethetik parkolóhelyeiket, és számos más szolgáltatást is igénybe vehetnek, hűséges tagságukért cserébe pedig jutalompontokat kapnak. Európában a FordPass az év későbbi részében válik elérhetővé.

A FordPass program keretében FordHub központok nyílnak, ahol a fogyasztók felfedezhetik a Ford legfrissebb innovációit, tájékozódhatnak a vállalat mobilitási szolgáltatásairól és részt vehetnek az exkluzív rendezvényeken is. Az első európai FordHub központ idén nyílik meg Londonban.

„Befektetéseink a Ford Smart Mobility tervbe azt eredményezik, hogy vásárlóinkkal egyre mélyebbé válik majd a kapcsolatunk, miközben marketingköltségeink csökkennek” - mondta el Roelant de Waard, a Ford Európa marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke. „Hatalmas lehetőséget jelent számunkra az európai piacon, hogy megadhatjuk vásárlóinknak azt, amire vágynak – néha még azelőtt, hogy azt önmaguknak megfogalmaznák, hiszen az információgyűjtés és az adatfeldolgozás révén már előre megjósolhatjuk igényeiket.”


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!