Gyógyszercég választotta az Artvertisingot

Gyógyszercég választotta az Artvertisingot
Az olasz Menarini-csoportot hazánkban képviselő Berlin-Chemie három húzómárkájának vizuális tervezését is a cégre bízta.

A Fastum és a Xilox B2B területre szánt master key visual tervezését, valamint az Espumisan Gyöngy és Max 2017-es TVC tervezését-megvalósítását magában foglaló megbízáscsomagot a Berlin-Chemie által kiírt tender második fordulójában nyerte el az Artvertising-csapat.

„Mind a három márka más-más identitással bír, ezeket kellett átadnunk a kreatívokon, ami nagy örömünkre sikerült is” – nyilatkozta az Artvertising vezető grafikusa, Virág Magor, majd hozzátette: Időnként nagyon apró finomságokon múlik egy-egy kreatív sikere. Úgy gondolom, hogy ez az a pont, ahol a kreatív csapatunk egy gondolattal a vetélytársak előtt jár. Látjuk, és összetett koncepcióban mutatjuk meg, mitől különleges egy termék.”


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!