A Grundfos az Impact Works-öt választotta

A Grundfos az Impact Works-öt választotta
Az ügynökség feladata a megbízó munkáltatói márkájának megújítása.

A tatabányai és székesfehérvári gyáraiban mintegy 2000, többségükben kékgalléros munkavállalót foglalkoztató dán multicég, a Grundfos meghívásos tenderen választotta ki az Impact Works-öt employer branding stratégiájának átstrukturálásához. Az együttműködés első köre a meglévő munkáltatói márkastratégia megújítását tűzte ki célul, a továbbiakban pedig a stratégia működtetése is az ügynökség feladatát képezheti. „Az Employer Branding egyre hangsúlyosabb divíziónk, amelyet ráadásul a spontán megkeresések nagy száma hívott életre. Ezt annak tudjuk be, hogy az elengedhetetlen brandépítés és PR skillek mellett házon belül megvan a HR szemléletű szaktudás is” – mondta el az újabb megbízással kapcsolatban Batiz András, az Impact Works alapítója.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!