Globális agy a Leo Burnettnél

Globális agy a Leo Burnettnél
Új vezetői pozíciót hozott létre a Leo Burnett Worldwide, amely házon belülről töltötte be a meglehetősen komplex tisztséget.

A globális stratégiai főnöki pozíciót Giles Hedger nyerte el, aki eddig az ügynökség londoni központú tevékenységeit irányította csoport-ügyvezetőként és helyi stratégiai vezetőként. A társaság honlapján közzétettek szerint a frissen kinevezett irányító ezzel együtt a globális ügyvezetés tagjává is válik. Így munkaidejét a londoni iroda és a chicagói cégközpont között kell majd megosztania.

Az új vezető 2008-ban csatlakozott a Publicis Groupe-hoz, azt megelőzően az akkor MCBD, most Dare néven futó digitális ügynökség csapatát erősítette négy esztendőn keresztül. Itt is kamatoztatta a tervezési ágazatban a kilencvenes évek közepe óta szerzett tapasztalatait. A Leo Burnett honlapján most közzétett interjúból pedig az is kiderül, pontosan hogyan is értelmezi szerepét.

„A feladatom az, hogy biztosítsam: globális szinten is olyan kreatívak legyünk, mint a hazai pályán. Ez a feladat a helyi változatok erejéről szól, és arról, hogyan tesszük ezt globális történetünk részévé. Így mondjuk el ugyanis ügyfeleinknek, hogyan kellene viselkedniük márkáiknak, miközben magunknak is át kell vennünk ezt az attitűdöt” – nyilatkozta.

Hedger volt annak a két vezetőnek az egyike, akik 2012 közepén, a társaság „sikertervének” megvalósítása részeként léptek Nagy-Britanniában vezető pozícióba. (Ekkor kapta meg csoport-ügyvezetői kinevezését a 400 embert foglalkoztató, árbevétele alapján a szigetország negyedik legnagyobbjának számító ügynökségénél.)


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!