Öt jó ügynek gyűjtött a Playboy

Öt jó ügynek gyűjtött a Playboy
A Playboy Hero jótékonysági kampányban közel másfél millió forint gyűlt össze a résztvevő szervezetek részére.

A férfimagazin kampányának célja, hogy fontos társadalmi ügyekre hívja fel a figyelmet, valamint olyan férfi és női példaképeket mutasson be, akiknek szakmai sikereik mellett fontos a társadalmi felelősségvállalás is.

A Playboy Hero jótékonysági kampányhoz idén is hírességek és üzletemberek csatlakoztak, azonban most a hősök mellett hősnők is támogatták a kiválasztott szervezeteket. Lilu és Csillik Timur az Eszter Alapítvány munkájára hívták fel a figyelmet, Szabó Simon pedig Balogh Péterrel együtt népszerűsítette a Hősök Tere Kezdeményezést. Barabás Évi és Vardanjan Tigran az SOS Gyermekfalvak Alapítványt mutatta be, míg Görög Zita Kutvölgyi Pállal alkotott párt, hogy megmutassák a Mosoly Alapítvány tevékenységének fontosságát. Harsányi Levente és Lobenwein Norbert azon munkálkodott, hogy felhívják a figyelmet az #angyalvagy programra.

A Playboy Hero jótékonysági gálavacsorán kihirdették a közönségszavazás nyertesét, amely az esélyegyenlőségért és a sztereotípiák leküzdéséért dolgozó Hősök Tere Kezdeményezés lett, valamint átadták a Mazda másfél millió forintos különdíját is, a 400 gyermeknek otthont adó SOS Gyermekfalvak Alapítványnak. A rendezvényt Szabó Leslie produkciója zárta.


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!