Átadták a Spikes Asia díjakat

Átadták a Spikes Asia díjakat
Az ázsiai kreativitás fesztiváljára 18 kategóriában 4.984 nevezés érkezett, melyek közül 472 kapott elismerést. A Honda és az ausztrál turizmus tarolt. A díjakat a Marina Bay Sands színházában adták át.

A Spikes Awards 27 éves hagyományaira épülő Spikes Asia Festival of Creativity az ázsiai-csendes-óceáni régió fejlődő kreatíviparának fóruma. A szervezők között megtalálható a Cannes-i reklámfesztivált is jegyző Lions Festivals, a Lions Health, a Dubai Lynx, a Eurobest, valamint a Campaign Asia Pacific-et kiadó Haymarket is.

Márkázott tartalom és szórakoztatás, valamint direkt kommunikáció kategóriában egyaránt a Tourism VictoriaMelbourne Remote Control Tourist” c. kampánya, a Clemenberger BBDO Melbourne munkája kapott Grand Prix-t.

Digitális megoldások közül a Dentsu TokyoSound of Honda / Ayrton Senna 1989” munkája kapta a legmagasabb elismerést, és ugyanez a kampány nyerte a legjobb reklámfilmnek, outdoornak, valamint promóciónak és aktivációnak járó díjat is.

Sound of Honda/Ayrton Senna 1989

Az Év hirdetője díjat a The Coca-Cola Company – Asia Pacific kapta, melyet Peter Schelstraete, regionális Group Marketing Director vett át. Az év hálózata a BBDO, kreatív ügynöksége a Dentsu Tokyo, médiaügynöksége a PHD lett.

A többi kategória és a nyertesek részletes listája is megtalálható a rendezvény weboldalán.

(Fotó: Rei Inamoto a rendezvényen/Spikes Asia Facebook)


Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!