Golden Hammer rövidlista

Golden Hammer rövidlista
Számos magyar kampány szerepel a fesztivál rövidlistáján. Feltűnő a társadalmi célú kommunikáció erős túlsúlya, de „hagyományos” márkakampányt is találunk közöttük.

Ma este derül ki Rigában, kik lettek a Golden Hammer nemzetközi reklámfesztivál díjazottjai. Magyar indulók a következő kategóriákban kerültek rövidlistára:

  • TV reklám / Társadalmi: Stopleukemia.hu – Ogilvy Group Zrt.
  • Outdoor / Társadalmi és PR / Nem hagyományos PR: Avon/NaNe telefonfülke – Geometry Global Hungary Kft.
  • Rádióreklám / Ruházat, szépségápolás, higiénia, gyógyszer, háztartási cikk, háziállatoknak szánt termékek, irodafelszerelés, építés, szállítás: Kösse be magát – Közlekedésbiztonság – Café Communications
  • Interaktív média / Egyéb interaktív digitális megoldás és A legjobb médiahasználat / Az alternatív média (blog, játékon belüli hirdetés, mobilmarketing, képernyővédő, SMS, videóvetítés) legjobb használata: TXTR, Sétálj bele egy könyvbe - Kirowski Isobar
  • A legjobb médiahasználat / A kültéri média legjobb használata: Zöld citylight – Republic Group
  • A legjobb médiahasználat / A médiamix legjobb használata: Soproni, Tele optimizmussal – ACG
  • A legjobb médiahasználat / A gerillamarketing legjobb használata és Megvalósítás / Környezeti design és Direkt marketing / Egyéb: Suhanj! Integrációs csocsó – Geometry Global Hungary Kft.

A teljes shortlist itt érhető el.


Végh-Kósa Anita

AVON Cosmetics Hungary Kft.

Legyen ön az első, aki exkluzív cikkeket, tanulmányokat kap!

Heti hírlevelünkben csak feliratkozóink számára elérhető tartalmakat is küldünk. Ne maradjon le! Nincs más dolga, mint megadni e-mail címét:

Sikeresen feliratkozott

email címmel hírlevelünkre! Köszönjük!