Találatok a(z) stratégia címkére

Az FMCG-cégek lemaradnak a digitális versenyben

Az FMCG-cégek lemaradnak a digitális versenyben

Több mint száz cégvezető körében végzett felmérést a Roland Berger, hogy megtudja, milyen mértékű a digitalizáció az FMCG-cégeknél.

TOVÁBB OLVASOM

A digitális fókusz veszélyeztetheti a márkastratégiát

A digitális fókusz veszélyeztetheti a márkastratégiát

Bár a tiszta pozicionálás kiemelten fontos a digitális stratégia sikere szempontjából is, a gyakorlatban az újdonságok elvonják erről a figyelmet.

TOVÁBB OLVASOM

A PepsiCo a változó társadalmi és fogyasztói szükségletek nyomában

A PepsiCo a változó társadalmi és fogyasztói szükségletek nyomában

A vállalat 2025-ig szóló fenntarthatósági stratégiát tett közzé.

TOVÁBB OLVASOM

Pozicionálás vagy stratégia?

Pozicionálás vagy stratégia?

Az elemző jellegű márkastratégiával vagy a kreatívabb márkapozicionálással is indulhat a munka, a lényeg, hogy összhangban legyenek.

TOVÁBB OLVASOM

Centralizálás és helyi marketing a Nissannál

Centralizálás és helyi marketing a Nissannál

A korábbi elaprózott és lokálisan eltérő márkakép egységesítésén dolgozik a japán autógyártó.

TOVÁBB OLVASOM