Belépett az IAB-be az SAP

Belépett az IAB-be az SAP

A szoftvercég célja, hogy nemzetközi szaktudásának megosztásával segítse a hazai reklám-, és marketingipar digitális átalakulását, fejlődését.

TOVÁBB OLVASOM

Haladó szinten folytatódik az E-mail Marketing Akadémia

Haladó szinten folytatódik az E-mail Marketing Akadémia

A DIMSZ E-mail marketing tagozata és az IAB Hungary a tavalyi alapképzést követően idén egy haladó e-mail marketing tematikát dolgozott ki.

TOVÁBB OLVASOM

Az Amfora Díj megérkezett!

Az Amfora Díj megérkezett!

Keressük a tartalmat és a technológiát legjobban ötvöző, stratégiai szemléletű kampányokat.

TOVÁBB OLVASOM

Negyedik alkalommal lesz Digitális Mesterkurzus

Negyedik alkalommal lesz Digitális Mesterkurzus

Október 9-én ismét kezdetét veszi az online marketing szakma oktatóprogramja, amelyet ezúttal is az IAB Hungary és a MAKSZ közösen szervez.

TOVÁBB OLVASOM

New Leader at the Helm of IAB Advertisers’ Club

New Leader at the Helm of IAB Advertisers’ Club

IAB Hungary has appointed Györgyi Gyovai, Nestlé Hungary’s communications and marketing director as head of the organization’s Advertisers´ Club.

TOVÁBB OLVASOM