Szeressük-e az influencereket?

Szeressük-e az influencereket?

Az embereknek elegük van a „mi vagyunk a legjobbak a piacon” jellegű üzenetekből. Sokkal inkább arra kíváncsiak, milyen értékeket kínál a márka.

TOVÁBB OLVASOM

Márkafüggőség és szokások

Márkafüggőség és szokások

Rengeteg új, függőséget kiváltani képes dolog jelent meg az életünkben az utóbbi években, így a Facebook, az e-mail, az Instagram, az online pornó...

TOVÁBB OLVASOM

Közérthetőbb használati szabályzatot vezet be a Facebook

Közérthetőbb használati szabályzatot vezet be a Facebook

A Facebook az elmúlt napok botrányait követően közérthetőbb nyelvezetben írt adatkezelési szabályzatot és felhasználási feltételeket vezet be annak érdekében, hogy felhasználói könnyebben megértsék, milyen módon használja fel az oldal adataikat.

TOVÁBB OLVASOM

Facebook: jöhet a dislike gomb?

Facebook: jöhet a dislike gomb?

Először csak kedvelni lehetett a legnagyobb közösségi oldalon, aztán fél tucatra bővült a véleménynyilvánítási lehetőségek száma.

TOVÁBB OLVASOM

A 100 legértékesebb amerikai márka

A 100 legértékesebb amerikai márka

A WPP és a Kantar Millward Brown ismét összeállította a legértékesebb amerikai márkák rangsorát.

TOVÁBB OLVASOM