A 100 legértékesebb amerikai márka

A 100 legértékesebb amerikai márka

A WPP és a Kantar Millward Brown ismét összeállította a legértékesebb amerikai márkák rangsorát.

TOVÁBB OLVASOM

Már egymillió kkv-t segít a Facebook Blueprint

Már egymillió kkv-t segít a Facebook Blueprint

A Facebook Blueprint egy globális képzési és minősítési program a Facebookon és Instagramon folytatott marketingtevékenységről.

TOVÁBB OLVASOM

A Pöttyös rajongótábor a meggyes-mákos ízre szavazott

A Pöttyös rajongótábor a meggyes-mákos ízre szavazott

A Pöttyös az egymilliós Facebook-közösség elérése alkalmából a rajongói kezébe adta a döntést, hogy megszavazzák, melyik ízt hozzák vissza.

TOVÁBB OLVASOM

A jövő kulcsa a személyre szabott ajánlatokban rejlik

A jövő kulcsa a személyre szabott ajánlatokban rejlik

A vásárlási gyakoriság növelése ma már nálunk is sokkal fontosabb tényezője az e-kereskedelmi piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása.

TOVÁBB OLVASOM

Kulturálisan beágyazott márkák

Kulturálisan beágyazott márkák

20 éve – Magyarországon 2010 óta – kétéves ciklusokban készítik el a Brandasset Valuator (BAV) kutatást, amely most egy új fejezetéhez érkezett.

TOVÁBB OLVASOM