Az Audi a Team Red-et választotta

Az Audi a Team Red-et választotta

Az Audi Hungária Motor Kft. – Magyarország legnagyobb termelő vállalata – a Team Red-et választotta stratégiai és kommunikációs ügynökségéül.

TOVÁBB OLVASOM

Érdekességek a Super Bowl-ról

Érdekességek a Super Bowl-ról

Az idei Super Bowl-on egy 30 másodperces reklámblokkért már ötmillió dollárt kellett fizetni, de így is 55 márka hirdetései jelentek meg.

TOVÁBB OLVASOM

Díjazták a pályakezdők számára legjobb munkahelyeket

Díjazták a pályakezdők számára legjobb munkahelyeket

A Budapest Bank a legvonzóbb, az Audi, az Ericcson, a Nestlé, a Vodafone SSC és az Unilever is nyert a Colibri versenyén.

TOVÁBB OLVASOM

A világ összművészeti élményeket és garanciákat keres

A világ összművészeti élményeket és garanciákat keres

Vona Tiborral, a 2000 óta sikeresen működő ExperiDance Production alapítójával és ügyvezetőjével többek között társulati márkaépítésről beszélgettünk.

TOVÁBB OLVASOM

Duplázna a Maserati

Duplázna a Maserati

Első SUV modelljével új vásárlókat is meghódítana az olasz márka, miközben saját értékeit is megőrizné.

TOVÁBB OLVASOM