Átolvastad? Ennyi időd van meggyőzni a vevőd...

Átolvastad? Ennyi időd van meggyőzni a vevőd...

Minden eddiginél kevesebb ideig, 8 másodpercig tudnak figyelni, folyamatosan elérhetőek online, mégis elutasítják az ott látott hirdetéseket, és hihetetlen tempóban változtatják szokásaikat - ez a Z generáció.

TOVÁBB OLVASOM

1000 könyv karácsonyra a Libritől

1000 könyv karácsonyra a Libritől

A Libri karácsonyi kampányában 1000 könyvet rejt el országszerte különleges helyszíneken, különleges csomagolásban.

TOVÁBB OLVASOM

Új HR igazgató a Libri-Bookline-nál

Új HR igazgató a Libri-Bookline-nál

Szeleczky Noémi legfontosabb célkitűzése az employer branding erősítése: szeretné láthatóvá tenni a vállalatot a munkaerőpiacon.

TOVÁBB OLVASOM

Libri Bookline lett a Libri-Shopline

Libri Bookline lett a Libri-Shopline

A kultúra felé fordulását nevében is láttatni kívánja: 2016 májusától Libri Bookline a cég neve.

TOVÁBB OLVASOM

A legnagyobb webáruházak listája

A legnagyobb webáruházak listája

A GKI Digital immáron második éve publikálja a magyar piac 10 legnagyobb e-kereskedőjének rangsorát. A siker titkairól a kereskedőket is megkérdezték.

TOVÁBB OLVASOM