Varga Renáta

Varga Renáta

Varga Renáta
Cég:­ ISOBAR
Egyéb­

Bölcsészként végzett Pécsett, később közgazdász és végül a Károli Egyetem Pszichológiai Intézetében szupervizor, szervezetfejlesztő dimplomát szerzett. A DDB kötelékében töltött közel húsz év alatt

nagyon sok  és sokféle márkán dolgozott, a legutóbbi évekből a nevéhez fűződik a McDonald’s stratégiai munkája, a Sió megújulás stratégiája, a Jagermeister “Are you in?” több országban futó kampány stratégiája, Omnia és Karaván kávék és még sokan mások.

2015. januártól az Isobar (Dentsu Aegis Network) senior brand stratégája, itt főként a T-Systems és Telekom márkák stratégiai munkáival foglalkozik.

A Szegedi Tudományegyetem BTK Kommunikáció- és médiatudomány szakának mesterképzésén oktat szervezeti identitás és kommunikáció témakörben.