Papp-Váry Árpád Dr.

Papp-Váry Árpád Dr.

Papp-Váry Árpád Dr.
Cég:­ Budapesti Metropolitan Egyetem
Munkahelyek­

2006- Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF), docens, intézetvezető, dékán

2005- MárkaDoktor Kft., ügyvezető, branding tanácsadó

2003-2005 D’Arcy Avenue Reklámügynökség, kreatív team vezető

1999-2003 Happy End Reklámügynökség, copywriter

1998 Original 22 Reklámügynökség, kutató

Tanulmányok­

2007 - Nyugat Magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Kar, a közgazdaságtudományok doktora (PhD) – Gazdasági folyamatok elmélete és gyakorlata doktori program, Marketing alprogram

2003 - Krúdy Oktatóközpont – Idegenvezető angol nyelvből (OKJ 54 7872 02)

2001 - Népszabadság Oktatási Központ – Eszterházy Károly Főiskola, Újságíró I. (felsőfok) (OKJ 54 8402 02)

1999 - Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, okleveles közgazdász - Gazdálkodási szak, vezetés-szervezés főszakirány, marketingkommunikáció mellékszakirány

Egyéb­
  • A Magyar Marketing Szövetség alelnöke
  • METU-n (korábban BKF-en) 3 ízben elnyerte „Az év oktatója” címet, több száz oktató közül
  • A HVG Goldenjob karrierversenyén szakértő-specialista kategóriában döntős (top5)
  • A Magyar Marketing Szövetség alelnöke 2013 óta
  • Az Önszabályozó Reklámtestület (ÖRT) külső szakértői tagja
  • EFFIE Reklámhatékonysági Verseny zsűritag

Több ismert könyv szerzője:

  • Márkázott szórakoztatás – A termékmegjelenítés nemzetközi és hazai alkalmazása (Akadémiai Kiadó, 2014)
  • A márkanév ereje – Szempontok a sikeres brandépítéshez (Dialóg-Campus, 2013)
  • Mágikus márkázás: Beckham – Hogyen lett egy futballistából globális márka? (BKF-Századvég, 2009)
  • JPÉ Marketing: Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel (BKF-Századvég, 2008)

Tudományos és ismeretterjesztő publikációnak száma meghaladja a 300-at.

Branding tanácsadóként, „márkadoktorként” közel 100 ügyfélnek dolgozott az elmúlt évek során, gyakran szerepel a médiában.

Bővebben: www.papp-vary.hu