Babocsay Ádám dr.

Babocsay Ádám dr.

Babocsay Ádám dr.
Munkahelyek­
  • 2014 márciusától - Saatchi & Saatchi, Client Service Director
  • 2011-2014 Millward Brown Hungary Kft., Kvalitatív kutatási igazgató, Firefly igazgató
  • 1999-2011: BMB Focus Marketingkutató és Tanácsadó Kft., Alapító, tulajdonos, kutatási igazgató
  • 2003-2005: Saatchi & Saatchi Reklámügynökség, Kutatási igazgató, stratégiai elemző
  • 1998-1999: Magyar Gallup Intézet, Kvalitatív projektvezető
  • 1996-1998: McCann-Erickson Budapest Nemzetközi Reklámügynökség, Vezető kutató
  • 1994-1996: Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Intézet, Szabadúszó kutató
Tanulmányok­
  • 1995-2003: ELTE BTK, Pszichológia Intézet, „Szocializáció és a társadalmi folyamatok pszichológiája” doktori program (PhD fokozat)
  • 1989-1995 ELTE BTK, Pszichológia Intézet, Pszichológia szak, nappali tagozat (MA fokozat)
Egyéb­

Oktatás

  • 1995- ELTE Pszichológia Intézet, Pszichológia szakos hallgatók oktatás (BA, MA képzés)
  • 2002-2005 Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Kommunikáció szak (BA, alapképzés), Pszichológia szak (BA és MA képzés)
  • 2006- Budapesti Corvinus Egyetem, Média és Marketing Intézet; BA és MA
  • 2011- MOME (Moholy-Nagy Művészeti Egyetem), Óraadó (MA képzés)
  • 2012- MKE (Magyar Képzőművészeti Egyetem), Posztgraduális mentortanár képzés

 

Érdeklődés

  • Akadémiai kutatások a médiahasználat és a személyiségjegyek összefüggései témakörben
  • Akadémiai kutatások a médiahasználat és reklám témakörben, a gyermekre fókuszálva
  • Stratégiai tervezés (márkapozicionálás és reklámstratégia)
  • Kreatív tervezéshez / kommunikációhoz kapcsolódó kvalitatív kutatások