A L’Oréal a párizsi Viva Tech konferencián mutatja be a jövő szépségével kapcsolatos újításait. A szépségipar vezetője végigvezeti a látogatókat a Web3 és a kialakulóban lévő szépségipari metaverzum felfedezésén, valamint az otthoni, bolti és szalonokban használható szépségipari innovációkat is megismerhetik. A L’Oréal a Viva Tech hatodik kiadására egy 325 m2-es, modern standdal tér vissza, ahol a luxus, tömegfogyasztói, professzionális hajápoló és aktív kozmetikai portfóliójának vezető márkái nyújtanak szépségápolási élményt. A L’Oréal a hatodik Viva Tech-re egy modern, 325 m2-es standdal készült, ahol a luxus, a közönségcikk, a professzionális hajápolási és az aktív kozmetikai portfóliójának márkái jelennek meg.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy ismét részt vehetünk a Viva Tech-en, ahol a L’Oréal a kiállítás 2016-os indulása óta minden évben jelentős kitelepüléssel készül. Mindig is merész lépéseket tettünk a szépségápolási technológiai fejlesztések úttörőjeként, és küldetésünknek tekintjük, hogy feltárjuk a jövő technológiáit és csatornáit a fogyasztók új generációjának bevonásához – mondta Nicolas Hieronimus, a L’Oréal vezérigazgatója. – A L’Oréal vállalati célja – hogy megalkossuk a szépséget, amely előremozdítja a világot – a technológiát az átalakulás katalizátoraként használja az egész üzletágunkban.”
A L’Oréal továbbra is alakítja a szépség jövőjét, és több mint egy évszázados iparági tapasztalatát felhasználva egyedülálló, több érzékszervet érintő szépségélményeket hoz létre. Miután a L’Oréal úttörő szerepet játszott a Web2-alapú bőrdiagnosztika, a távkonzultáció és a virtuális próba terén, most a Web3 szépségápolási élmény alapjait fekteti le, hogy a fogyasztók új generációját érje el. Az „on-chain beauty” azt jelenti, hogy a szépségápolási termékek fogyasztói és alkotói a kialakulóban lévő platformokon találkoznak majd, hogy részt vegyenek az új szépségápolási gazdasági környezetben.
A Viva Tech-en a L’Oréal standjának látogatói megtapasztalhatják az online, offline és az „on-chain” szépségápolási fejlesztéseket, többek között:
Luxe-Tech illat
- Az Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation egy olyan, a maga nemében első ízben alkalmazott, bolti élmény, amely egy multi-szenzoros, EEG-alapú headsetet használ, amely nyomon követi a fogyasztók különböző illatcsaládokra adott érzelmi reakcióit, és ezeket elemezve termékajánlásokat tesz. Az EMOTIV vezető neurotechnológiai vállalattal együttműködve létrehozott Scent-Sation segít az embereknek eligazodni az illatok világában, hogy beazonosíthassák és kiválaszthassák a számukra tökéletes illatot.
„On-Chain” szépség
- A L’Oréal márkák a Web3-on fedezik fel az „on-chain” szépségápolási lehetőségeket, hogy elmélyítsék kapcsolatukat a közösségekkel, mindezt úgy, hogy egyedi szépségélményeket kínálnak, a gyűjtemények birtoklásától kezdve a feltörekvő alkotók támogatásáig:
- A NYX Professional Makeup a 3D szépségápolási alkotók következő generációját támogatja azzal a céllal, hogy a Web3-ban az alkotók első számú decentralizált kiadója legyen, újradefiniálva a szépséget a metaverzumban.
- Az Yves Saint Laurent Beauté 10 000 Golden Block NFT-t nyit meg, hogy élményeket és segédprogramokat oldhasson fel, például a DJ-k közösségi token dropjait a P00ls-on.
- A Mugler az ikonikus „Angel” illatának évfordulóját az első NFT-dömpinggel ünnepli, amely egy digitális művész által tervezett, 3D-s angyalokból álló kriptoművészeti kollekciót tartalmaz.
- A L’Oréal a Web3 partnerek sokszínű ökoszisztémáját építi ki, amely magában foglalja a művészeket, közösségeket, technológiai platformokat, mint például az Arianee, és a People of Crypto kreatív labort, amely a sokszínűséget képviseli és támogatja a Web3-ban.
A jövő kereskedelme a Lancôme termékeivel
- A Lancôme újragondolja termékeivel és szolgáltatásaival a kereskedelem jövőjét, a fizikai, a digitális és a virtuális fogyasztói kapcsolódási pontokon keresztül.
- Az Absolue Dual-LED Youth Treatment egy új, üzletekben használt készülék, amely szabadalmaztatott LED-fényterápiát használ a bőr kezelésére és a finom vonalak és ráncok csökkentésére szolgáló luxusformula adagolására.
- A Lancôme Shade Finder pontos alapozó árnyalat azonosítást biztosít, és akár 22 500 egyedi bőrárnyalatot is képes felismerni. Már több mint 30 országban érhető el az üzletekben és online is.
- A Lancôme Skin Screen bőrdiagnosztikát biztosít az üzletekben. Több mint 13 különböző klinikai tünetet pontoz és összesít, a több mint 15 000 képen képzett, legmodernebb AI algoritmusoknak köszönhetően.
Virtuális bőrgyógyászati tanácsadás
- A SkinCeuticals Pro 1:1 lehetőséget kínál a fogyasztóknak arra, hogy online bőrgyógyászati tanácsokat kapjanak egy professzionális esztétikai bőrgyógyásszal folytatott privát, személyes videokonferencián keresztül. Ez az ingyenes szolgáltatás felméri az ügyfél egyedi bőrápolási igényeit, és személyre szabott kezelési tervet javasol.