Vizes ügyféllel bővült a Próbakő Kommunikáció palettája. A BWT jövő évi tartalommenedzsment feladatokkal bízta meg az ügynökséget. A két cég együttműködése nem újkeletű, korábban már több éven át dolgoztak együtt.
Korábbi eredményes együttműködésük után a vízkezeléssel, víztisztítással foglalkozó Best Water Technology (BWT) a Próbakőt kérte fel, hogy 2020-ra készítsen neki tervet márkaismertségének erősítésére és az otthoni minőségi vízhasználat, illetve a tudatos vízfogyasztás edukációjára. Az ügynökség javaslata elnyerte a BWT tetszését, így jövőre a Próbakő újra támogatja a cég kommunikációját.
Az ügynökség jövő évi feladata elsősorban B2B és B2C fókuszú tartalommenedzsment lesz; megcéloznak szakmai influenszereket, filmet gyártanak, blogot hoznak létre, valamint támogatják a BWT már elindított (V)ízlelőhely mozgalmát is. „A Próbakő ismét újító stratégiát mutatott nekünk. Izgalommal várom a következő évet, hogy eredményes projekteken dolgozhassunk együtt” – mondta Petró Vera, a BWT Hungária Kft. értékesítési igazgatója.
A Próbakő 2012 és 2013 között dolgozott a BWT-vel. Legfőbb feladatuk a Vöröskereszttel együttműködésben zajló ArzénStop program, valamint termékbevezetések kommunikációs támogatása volt.