A Virgo-csoporthoz tartozó fps ügynökség új digitális kommunikációs üzletágvezetője, Keszte Dóra több mint tizenöt éves digitális ügynökségi tapasztalattal bír.
Keszte Dóra a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karán szerzett közgazdász marketinges diplomát. Karrierje során megfordult az OMD Hungarynél, dolgozott a Café Médiában, ügyfélkapcsolati igazgatóként a Neo Interactive-ban, legutóbb pedig a Core Digitalban munkálkodott partnerként és client service director-ként. A több mint tizenöt éves tapasztalattal rendelkező marketingkommunikációs szakember korábban olyan nagy, többnyire nemzetközi márkák integrált (digitális) kommunikációján dolgozott, mint McDonald’s, SPAR, Nestlé, Tchibo, Vatera, Danone, Kraft Foods/Mondelez (Milka, Sport szelet, Győri Édes), Raiffeisen, Bonafarm-csoport (Mizo, Pick), Parmalat, OTP Bank, MOL, Central Média/Sanoma (Nők Lapja C@fé) stb.
Dóri feladata az fps ügynökség digitális szolgáltatásportfóliójának további erősítése, alapvetően digitális termékek márkaépítése, különféle kommunikációs megoldások kialakítása és piacra vitele, illetve az fps ügynökségen belül a márkakommunikációs és integrált, digitális ökoszisztéma szemlélet további edukációja.