Utazásra hív az Asahi Super Dry „Fedezd fel Tokiót!” kampánya

Hírek Kiemelt

2021-ben Tokió ad otthont a legnagyobb világversenynek, így minden szem Japánra szegeződik. Annak érdekében, hogy a közönség jobban megértse a város sajátos szépségét, Japán közkedvelt sörmárkája, az Asahi utat nyit a keleti ország kultúrájának megújuló világába, hozzáférést biztosítva a város általában még nem ismert arcához. A „Fedezd fel Tokiót” kampány lehetővé teszi, hogy az ázsiai főváros modern arcát és eddig ismeretlen oldalát akkor is felfedezhessék a fogyasztók, ha egyébként a jelenlegi körülmények között nem tudnak odautazni.

A kampány 2021. július 12. és augusztus 22. között fut a márka Facebook, Instagram és Youtube oldalán, valamint az aktivitás számára létrehozott microsite-on. A kampány során az Asahi influenszerekkel is együttműködik, akik a kisfilmekkel összhangban, ugyanakkor saját maguk stílusában mutatják be a Japán főváros különböző arcait. A sörmárka nyereményjátékot is hirdet saját Instagram oldalán, ahol a fogyasztók többek között egyedi, különleges dizájnnal bíró, „Fedezd fel Tokiót” sörös korsót nyerhetnek.

A közönség emellett négy kisfilm formájában ismerheti meg azok munkásságát, akik újításokat és valódi áttörést hoztak a hagyományosnak gondolt kultúrában.

 

Hagyományos japán falatkák az időjárásra hangolva

A Cyber Wagashi, a tokiói székhelyű start-up az ételekkel való kapcsolatunkkal játszik, az ízek, illatok és textúrák digitális kommunikációjától kezdve a DNS-specifikus szusin át, a különleges időjárási viszonyokra emlékeztető ízvilággal bíró édességekig. A Roppongi-hegységben található Cyber Wagashiban a vásárlók éghajlati és légköri adatok alapján készült édességeket rendelhetnek, megkóstolhatják a tokiói éjszakai égboltot, esetleg dönthetnek úgy is, hogy ciklonokat, záport vagy éppen hóviharokat esznek.

 

Kimonó a keleti és a nyugati divat határán

Yusuke Ono a modern Japánt testesíti meg, nem kötődik a konvenciókhoz vagy a hagyományokhoz, és mindig a jobbítás felé törekszik, magabiztos, játékos és lendületes stílusával. Tokiói luxusszabósága a hagyományos japán viselet, a kimonó új megközelítését fejlesztette ki. A fiatal, határozottan japán ízlésű, de a párizsi, nápolyi és firenzei műtermekben tanult, a vintage és a testreszabott darabokat egyaránt nagyra értékelő Ono népszerű kimonómárkája az Anglofilo nevet viseli.

 

Hagyományos vendéglátás modern köntösben

Japánban a vendéglátásnak mélyen gyökerező kultúrája van, amely a sadōban, a klasszikus teaszertartásból ered. Ez az omotenashi, ami azt jelenti, hogy az elszállásolás során teljes szívvel gondoskodnak a vendégekről. Ez a kifejezés lényegében az ország mikrokozmoszát sűríti magában. Hoshinoya, Tokió legkifinomultabb szállodája ebben a hagyományos japán vendéglátásban gyökerezik, de a modern korban fejlődik tovább, ahol a szakképzett kezek és a szorgalmas emberek, a vendégeskedést egyedülállóan japán élménnyé teszik.

 

Bonsai, nem csak az idősek művészete

Masashi Hirao Japán egyik legfiatalabb bonsaimestere. A legnagyobbak között számontartott mestertől, Saburo Katótól tanulva szerezte meg szakmája alapjait.

Az első négy évben Kato nem tanította meg neki, hogyan kell metszeni, drótozni vagy bonsait ültetni. Hirao inkább azt tanulta meg, hogyan álljon a bonsai mellé, hogyan érezze a bonsai jelenlétét és hogyan értse meg azt. Mestere öröksége, mellett a bonsai mélyen szokatlan kezelése, a hagyományos mesterséghez való egyedi és innovatív hozzáállása minden eddiginél fiatalabb és hűségesebb rajongótábort vonz.

SOCIAL MEDIA