Újra itt van, és kampányt kap a Cherry Coke

Hírek Kiemelt

A fogyasztók szemében kevés olyan dolog van, amitől jobb fej tud lenni egy márka, mint hogy meghallja a kérésüket. A Coca-Cola Magyarország pont ezt tette.

Buffalo cipő, TDK kazi, trapéznadrág, Winamp templatek, Z+, tamagocsi. A végtelenségig sorolhatnánk, hisz a ‘90-es évekre mindannyian kellemes nosztalgiával gondolunk vissza. A ’90-es évek végén és az azt követő több mint tíz évben is igen népszerű cseresznye ízű Coca-Cola mindennek szerves része volt. Olyannyira, hogy mióta 2017-ben lekerült a polcokról, kommentek és üzenetek százai szóltak arról, hogy mikor lesz végre újra elérhető a Cherry Coke.

Ez valami, amit tényleg vártak az emberek. A Coca-Cola Magyarország pedig meghallotta ezt. És – egyelőre limitált kiadásban – visszahozta. Az egész kampány ezt a várakozást dramatizálja. A Cherry Coke-hoz szorosan kapcsolódó audiovizuális elemeket is erősítő kreatívok kontextuálisan erre az égető várakozásra utalnak. Így a TV-szpot, a citylight és a digitális hirdetések, a közösségi média posztok is.

A kampánynak tehát egy fő célja volt: minél több felületen és eszközön elmondani minél több embernek, hogy a várakozás véget ért: újra itt a Cherry Coke. Ha pedig minden felületen ezt hirdetik, akkor szóljon még a kampánybejelentő is erről: újra itt van a Cherry Coke!

 

MEGBÍZÓ: Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.

Márka: Coca-Cola

Márka menedzsment: Kölcsei Gergely, Horváth Hanna

Digitális menedzsment: Tóth Diana

Kommunikációs stratégia: Szűcs Judit, Zoch Tímea

Connection manager: Eipl Vilmos

 

KREATÍV ÜGYNÖKSÉG

Ügynökség: Mito

Stratégia: Kovács Andrea

Kreatív: Vizi Balázs, Ördög-Kovács Dániel

Art: Beke Veronika, Magyar Beatrix, Hegyi Krisztián

Produkció: Kisfali Gergely

Ügyfélkapcsolat: Daróczi Réka, Tarnai Edina, Buza Laura

 

PR ÜGYNÖKSÉG:

Ügynökség: Noguchi Porter Novelli

Ügyfélkapcsolat: Doroszlai Beáta, Hriczkó-Rimai Tímea, Tajnai Loretta

SOCIAL MEDIA