Újra itt az Alpok íze

Hírek

Az Almdudler disztribútora kommunikációs offenzívába kezd a magyar piacon. A kultikus osztrák márkával a szélesebb közönség az Oktoberfest Budapesten találkozhat.

A nagy és népszerű (valamint az olcsó, de megbízható gyártótól származó) üdítőitalok mellett létezik a legendás italok szegmense, amelyek őshazájuk fogyasztói mellett egy meghatározott rajongótábor körében sikeresek. Ilyen például az amerikománok kedvence, a Dr. Pepper, a hazai közízlést jellemzően kihívások elé állító cseh/szlovák nemzeti ital, a Kofola, vagy épp az osztrákok büszkesége, a jóval könnyebben befogadható, friss-gyógynövényes ízvilágú Almdudler. Ezek némelyikét olykor központi, vagy a disztribútor által kifejtett kommunikáció is népszerűsíti Magyarországon.

Az ötvenes években, 32 gyógynövény felhasználásával megalkotott Almdudlert a kilencvenes években már tévéreklám révén is megismerhették a magyar fogyasztók. A márkát – egyéb, francia, német és svájci üdítőital-brandek mellett – évek óta forgalmazó Fruitful-Company Kft-nél úgy érzékelik, hogy egyre fokozottabb igény mutatkozik az Almdudler iránt, ezért az ismertségét és kedveltségét fokozó kampányba kezdtek – mondta el Takács Bíborka, a cég kommunikációs megbízottja.

Ausztriában, egyfajta nemzeti italként 3-99 éves korig pozícionálják az Almdudlert, és az osztrák hegyek és hagyományok által kiváltott érzelmeket kommunikálják. Nálunk is a nemzetközi pozicionálást követik, azonban a kreatív és kommunikációs megoldások elsősorban a 16-45 éves korcsoportot célozzák, mert fontosnak tartják, hogy a tradíció mellett fiatalos arculatot sugározzanak. A népszerű Facebook-oldal és a vendéglátóhelyi kihelyezések mellett ATL és BTL kommunikáció is támogatja majd az újrabevezetést, de televíziós reklámban egyelőre nem gondolkoznak. Az ismertség növelésének egyik fontos eszköze az Oktoberfest Budapest támogatása: a fesztiválon saját standdal, hostessekkel, kóstoltatással és mintaszórással vesznek részt. Az Almdudler hagyományos és cukormentes változata már minden hipermarketláncban, a dm üzleteiben és benzinkutakon is kapható.

SOCIAL MEDIA