A fast fashion cég eddig is kínált szépségápolási termékeket, de ezúttal a teljes kollekció kívül-belül megújult.
Az új design letisztult, prémium minőséget sugall és kissé konzervatív, de a választékban megtalálhatóak a színesebb, csillogó, fiatalos termékváltozatok is. Ezzel a kínálat jól lefedi a hölgyek széles körét, akiket az ernyőmárkán belüli ruházati almárkák – pl. Divided, L.O.G.G., Modern Classics – is megszólítanak.
A dekorkozmetikum-paletta mintegy 700 cikkelemből áll, melynek legnagyobb részét olasz beszállítók állítják elő a H&M számára. A minőség sokkal magasabb a korábban megszokottnál, az árat a középkategóriás márkatermékek szintjére állították be. A választékban olyan elemek is megtalálhatóak, melyekről a profi sminkesek is elismerően nyilatkoznak, ilyenek például az ecsetek és alapozószivacsok, vagy a csillámporok. A termékcsalád bevezetésében a korábban a L’Oréallal dolgozó sminkmester, Oscar Larion is együttműködik a H&M-mel.
Más országokban szépségápolási (arc-, bőr-, hajápolás) termékek is kaphatóak, ezek egyelőre Magyarországon még nem érhetőek el. A dekorkozmetikumokat kezdetben három budapesti üzletben (Aréna Plaza, Vörösmarty tér, Market Central – Vecsés) lehet majd megvásárolni, augusztus 24-étől.