Újabb csúcson az RTL Klub főműsoridős nézettsége

Hírek

Remek eredménnyel zárult a 20. hét az RTL Klub számára, a csatorna újabb nézettségi rekordot döntött. A Konyhafőnök kiemelkedően teljesített, a gasztroreality a heti toplista első öt helyéből négyet ural – adta hírül a médiavállalat. 

Az elmúlt héten tovább nőtt az RTL Klub főműsoridős közönségaránya a 18-49 éves célcsoportban. Az idei csúcs immár heti átlag 16,0% lineáris SHR, a különbség a két vezető televíziós csatorna között már 4,7 százalékpontra nőtt (TV2: 11,3% lineáris SHR). Ezzel az eredménnyel az RTL Klub az idei év legmagasabb közönségarányát produkálta főműsoridőben a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban, egyúttal túlszárnyalva előző heti rekordját.

A csatornacsoportok versenyét tekintve az RTL Magyarország 8 csatornás portfóliója heti átlag 30,0%-os lineáris közönségarányt ért el főműsoridőben a 18-49-es korosztályban, ezzel maga mögé utasítva a TV2 Csoport 12 csatornás portfólióját (28,1% lineáris SHR) és a további csatornacsoportokat.

A Konyhafőnök legújabb évada tovább folytatja szárnyalását. Az RTL Klub gasztroreality-je heti átlag 19,0%-os lineáris közönségaránnyal zárta az elmúlt hetet a 18-49 évesek körében. A Konyhafőnök mind az öt adása, valamint A mi kis falunk szombati epizódja (18,6% lineáris SHR) is a 20. heti nézettségi toplista élmezőnyében végzett a kiemelt célcsoportban, így az elmúlt hét nyolc legnézettebb műsora közül hatot az RTL Klub adta.

Kiváló eredményt ért el a 20. héten az Éjjel-Nappal Budapest is. Az RTLII népszerű sorozata heti átlag 5,3%-os lineáris közönségaránnyal futott a 18-49-es célcsoportban, amely az elmúlt bő egy év második legjobb eredményének felel meg.

Az Éjjel-Nappal Budapest továbbra is rendkívül sikeres az online térben is, 203 ezer videóindítással az első helyen végzett a Konyhafőnök (167 ezer videóindítás), A mi kis falunk és a Showder Klub előtt az elmúlt héten. A Konyhafőnök indulása óta közel 450 ezer videóindítást produkált az RTL Moston, valamint mintegy 650 ezer videóindítást az rtl.hu-n. A videós hírportál elmúlt heti legnépszerűbb tartalmai között egy Fókusz riport (mintegy 72 ezer videóindítás), egy Konyhafőnök videó (közel 52 ezer videóindítás), valamint egy Reggeli beszélgetés (mintegy 30 ezer videóindítás) szerepel a TOP 3-ban.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, live+aslive+vendég; lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559) 2022.20. hét, 2022.ytd Gemius Prism,4+ rtlmost , RTL.hu, web+app, total videoview (2022. 05. 23-án lekért adatok alapján)

 

SOCIAL MEDIA