Újabb 60 millió forint értékű élelmiszerrel támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházat

Hírek Kiemelt

A Lidl Magyarország meghosszabbítja együttműködését és további 60 millió forinttal támogatja a Heim Pál Gyermekkórházat. A vállalat újabb élelmiszeradománya hozzájárul a kórházban fekvő beteg gyermekek egészséges étkeztetéséhez, egyúttal közvetve tovább erősíti az együttműködést a hazai termelőkkel és élelmiszeripari vállalkozásokkal, hiszen az élelmiszerek túlnyomó többsége magyar beszállítóktól származik.

 

A Lidl Magyarország társadalmi felelősségvállalási programjának keretében egy évvel ezelőtt írt alá hosszútávú együttműködési megállapodást a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvánnyal, azzal a nem titkolt céllal, hogy elősegítse a kórházban fekvő beteg gyermekek egészséges étkeztetésének fejlesztését. Az elmúlt egy év során a vállalat havi 5 millió forint, vagyis összesen 60 millió forint értékben nyújtott támogatást minden élelmiszercsoportra kiterjedően. A támogatásnak köszönhetően többek között több mint 7 tonna friss zöldség és gyümölcs, közel 5 és fél tonna friss, kiváló minőségű hús, 3 tonna felvágott, 2 tonna sajt, közel 12 ezer liter tej és több mint 2600 db joghurt került a gyermekek tányérjára, míg a kisebbeknek 14.300 db bébiétel is jutott.

„Nagyon örülünk, hogy a Lidl Magyarország újabb egy évre vállalja ezt a hatalmas támogatást. Az elmúlt időszakban észrevehetően javult az élelmezés színvonala  a kiváló minőségű áruk szállításával és így az elkövetkező egy évben sem kell a betegélelmezés alapanyagainak hiánya, illetve rosszabb minősége miatt gyengébb tápértékű ételeket adni a gyerekeknek. A betegellátásban és ezen belül a beteg gyerekek gyógyításában az élelmezés fontos tényező. Köszönjük a Lidl Magyarország vezetőinek, dolgozóinak, hogy ilyen módon hozzájárulnak a gyerekek gyógyulásához.” – mondta Smrz Ervin, a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány kuratóriumi elnöke.

A vállalat az együttműködés sikereit látva döntött úgy, hogy további egy évre meghosszabbítja a támogatási szerződést, mellyel kapcsolatban Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője elmondta: „Az alapítványnak nyújtott támogatásunk két aspektusból is fontos vállalatunk számára. Egyrészt évente átlagosan több mint 35 ezer beteg gyermek egészséges étkeztetéséhez, gyorsabb felépüléséhez járulunk hozzá, másrészt tovább erősítjük azon törekvésünket, hogy a hazai gazdaságokkal stabil és hosszú távú együttműködést alakítsunk ki, hiszen adományunk túlnyomó többsége magyar beszállítóktól származik.”

A szállítmányok a jövőben is az intézmény igényeihez igazodnak, összetételüket minden hónapban a kórház élelmezési osztálya állítja össze, az áruházlánc pedig a termékek biztosításán túl a kiszállításról is gondoskodik.

Az áruházlánc felelős vállalatként évek óta nagy hangsúlyt fektet az egészséges táplálkozás és az egészségtudatos életmód népszerűsítésére és a hátrányos helyzetű gyermekek és családtagjaik támogatására. A Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványnak nyújtott támogatásán túl az idei évben eddig 116 millió forint értékű adománnyal járult hozzá több száz rászoruló magyar család megsegítéséhez a partner alapítványok segélyprogramjain keresztül.

SOCIAL MEDIA