Karácsonyi András a bérlői üzletág vezetőjeként, Csordás Stefánia pedig a látogatói üzletág vezetőjeként csatlakozott a Westend csapatához.
Karácsonyi András közel húsz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik az ingatlanlízing területén. 2010 és 2018 között részt vett, majd vezette a Westend lízing üzletágát. Ezt követően olyan nemzetközi cégeknél dolgozott, mint a Multi Corporation magyarországi képviselete (Allee) és a CPI Property Group. Munkája során felelt a hosszú távú bérbeadási stratégiáért és fenntarthatóságért, részt vett az éves lízingtervek és költségvetés kidolgozásában, irányításában, illetve közreműködött az akvizíciós javaslatok és egyéb lízingtevékenységek megvalósulásában. A Westend csapatába történő visszatéréssel a bérlői üzletág vezetőjeként felel a Westend bérleti stratégiájának kialakításáért, a bérlői kapcsolatok építéséért és kezeléséért.
„Budapest belvárosának ikonikus épülete, a Westend az egyetlen olyan multifunkcionális ingatlan a fővárosban, ami bevásárlóközpont, irodaház, szálloda és parkolóház is egyben. Mindez olyan egyedi lehetőségeket kínál a bérlők, illetve a különböző üzleti és extrém rendezvények számára, mint például a Westend Tetőkert, ami a város legnagyobb tetőkertje, vagy a külső parkolóház 7.400 m2-es nyitott tere. A lokációnak, a folyamatosan megújuló épületnek és a fenntartható üzemeltetésnek is köszönhető tehát, hogy a Westend bevásárlóközpont 25 éve a leglátogatottabb bevásárlóközpont nemcsak Budapesten, de Magyarországon is” – emelte ki Karácsonyi András.
Csordás Stefánia (a nyitóképen) a Vodafone magyarországi, majd brit vállalatánál kezdte pályafutását, értékesítési és marketing területen. Ezt követően az EE brit telekommunikációs szolgáltatónál dolgozott a vezetékes üzletág árazási stratégiáján és az ügyfélbázis életciklus-menedzsmentjén, majd az AICPA & CIMA pénzügyi kvalifikációk globális marketing stratégiáját irányította. A Westend látogatói üzletág vezetőjeként a huszonöt éve napi 50 ezer embert kiszolgáló bevásárlóközpont szerepét fogja erősíteni abban, hogy a vásárláson és az élményeken túlmutatóan is kiszolgálja a vendégek igényeit.
„A bevásárlóközpontok új korszakában a fogyasztók számára az élmény és a kényelem kerülnek előtérbe. Felgyorsult digitális világunkban a személyre szabott megoldások és az online és offline tér zökkenőmentes összekapcsolása válik meghatározóvá. Az intelligens és interaktív technológiák, illetve az adatalapú rendszerek alkalmazása új dimenziókat nyit meg a vásárlói élményben, ezzel egyidejűleg az okos megoldások és a fenntarthatóság iránti elkötelezettség átalakítja a bevásárlóközpontok működését” – hangsúlyozta Csordás Stefánia.