Az IAB Hungary elnöksége Gyovai Györgyit, a Nestlé kommunikációs és marketing igazgatóját kérte fel a szervezet Hirdetői Klubjának vezetésére.
A szakember 2015 júliusától veszi át a hirdetői oldalon dolgozó kollégáknak szerveződött klub vezetését Tóth Gergelytől, akinek a Brain Bar Budapest irányítása és a Zirci Apátsági Sörmanufaktúra fejlesztése köti le az energiáit.
Gyovai Györgyi a stratégiaalkotás, innováció és termékfejlesztés, valamint a márkaépítés területén tapasztalattal rendelkező marketing specialista, aki elmondta: „Célom az IAB Hirdetői Klubjának eddig elért eredményei mentén új lendületet adni, további kollégákat bevonni és egy hasznos, inspiráló fórumot biztosítani, ahol az aktuális témákról lehet – magunk közt – beszélgetni.”
Az IAB Hirdetői Klub a megrendelői oldalon dolgozó kommunikációs és marketinges szakemberek fóruma. A 2012 novemberében alapított klub célja, hogy olyan hiánypótló fórumot biztosítson a vállalatok számára, ahol a digitális marketing piacot érintő konkrét javaslatok és tettek születhetnek, mely előre lendíti az iparág és ezzel együtt a vállalatok digitális kommunikációjának a fejlődését.
A klub megalapításában Tóth Gergelynek nagy szerepe volt, hiszen többek között az ő szakmai vezetésével és aktív közreműködésével keltek életre a ma is sikerrel működő klubestek, ahol az elmúlt években közel 100 szakember fordult meg és cserélt eszmét.
„A hirdetői klub izgalmas teret adott a hirdetői kollégákkal való eszmecseréhez, az elmúlt alkalmakon komoly szakemberekkel, zárt körben beszélgethettünk az iparági jövő vízióktól, az ügynökségek-ügyfelek szerepdefinícióin át, a videó formátum használatán keresztül a social CRM üzleti monetizálási lehetőségeiig. Örülök, hogy Györgyi személyében új lendületet kaphat a Klub, résztvevőként továbbra is támogatni és látogatni fogom a klub eseményeit”- mondta el Tóth Gergő, aki még a Heineken marketing vezetőjeként vett részt a Hirdetői Klub megalapításában.