Új vezető a memoQ Fordítástechnológiai Zrt. marketingcsapatának élén

Karrier Kiemelt

Princzkel Alexandra tölti be 2020. novemberétől a memoQ Fordítástechnológiai Zrt. marketingigazgatói pozícióját. Alexandra felel a vállalat teljes körű marketingtevékenységéért, valamint a marketingstratégia átalakításáért és megvalósításáért.

 

Princzkel Alexandra több mint tízéves tapasztalattal rendelkezik az inbound és outbound marketing területén. A média-, telekommunikációs és informatikai szektorban szerzett szakértelmét felhasználva egyik fő feladata a memoQ Zrt. marketingstratégiájának átalakítása és vállalati folyamatokba történő integrálása. Alexandra 2018-ban csatlakozott először a memoQ Zrt-hez. Inbound marketingesként meghonosította a cégben a tartalommarketing-alapú ügyfélszerzést: kreatív szakemberekből és online marketing specialistákból álló csapatot és „szerkesztőséget” épített fel és működtetett a cégnél.

Tevékenysége a memoq.com weboldalon és blogon nem csupán organikus látogatószámbeli stabil növekedést eredményezett, de a cég lead-generálását és bevételszerzését is tartósan elősegíti azóta is. Később, már digitális marketing csoportvezetőként kollégáival implementálta azt a CRM-rendszert és azokat a marketingautomatizációs folyamatokat, amelyek ma alapját képezik egy jövőt álló üzleti intelligencia-alapú működés kialakításának. Az átalakítási munka részeként az online marketing és termékmarketing csapat is átalakul, és új csapattagokkal fog bővülni, valamint nemrégiben alakítottak ki egy market intelligence csapatot is, amely a vállalat adatalapú döntéshozatalát erősíti meg a következő 2 évben.

A fentieken túlmenően Alexandra felel csapatával a memoQ Zrt. marketingjének minden további aspektusáért: a márkaépítésért, a digitális és offline marketingért, illetve a PR-ért és a rendezvényekért.

Alexandra célja, hogy ne csupán vezetőként, hanem mentorként is támogassa csapatát, megteremtve ezzel a baráti légkör és a professzionalitás tökéletes kombinációját. A folyamatosan bővülő marketingcsapat ambiciózus célkitűzései között szerepel a termékmarketing, az analitika, a teljesítménymérés és a tartalommarketing területek továbbfejlesztése, valamint a memoQ fordítástámogató szoftver pozíciójának erősítése a nemzetközi piacon.

 

A memoQ Zrt. egy 2004-ben – eredetileg Kilgray Kft. néven – alapított, fordítástámogató szoftvert fejlesztő cég, amely az elmúlt 17 évben a világ második legjelentősebb fordítástámogató szoftverévé nőtte ki magát. A vállalat jelenleg közel 100 főt foglalkoztat, felhasználóinak száma pedig meghaladja a százezret. A fordítástechnológiai szektor egyik leggyorsabban növekvő vállalatának fő célja, hogy könnyebbé tegye a fordítók, fordítóirodák és nagyvállalatok fordítási részlegeinek munkáját, optimalizálja és automatizálja a fordítási munkafolyamatot, lerövidítse a határidőket és növelje a hatékonyságot a nagy, bonyolult, soknyelves fordítási projektek esetében.

 

SOCIAL MEDIA